Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.
Strateginis ir taktinis konsultavimas
Mes tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį, tačiau ji taip pat ir padeda pakitusiame pasaulyje.
Tęsti »
Korporacinė (bendrovės) komunikacija
Sparčiai kintančiame pasaulyje įmonių ir organizacijų reputacija tampa viena svarbiausių sėkmingos veiklos sąlygų. Strategiškai išnaudojant įvairias komunikacijos priemones, reputaciją įmanoma kurti. Siūlome savo patirtį ir kompetenciją kryptingai formuojant organizacijos įvaizdį Lietuvoje ir tarptautinėje erdvėje.
Tęsti »
Krizių ir kitų problemų prevencija
Krizės – tai incidentai, kurie kelia grėsmę organizacijos ateičiai. Tai rizika nebegalėti tęsti įprastą veiklą, prarasti gerą reputaciją ir klientų pasitikėjimą, pabloginti finansinius rezultatus ir darbuotojų lojalumą.
Tęsti »
Skaitmeninė komunikacija
Auganti technologijų įtaka didina sėkmingos jų komunikacijos poreikį. Todėl pristatant pažangias naujoves, kurios neretai daro įtaką daugelio iš mūsų gyvenimui, svarbu ne tik tinkamai pranešti žinią, bet ir pasirinkti šiuolaikines tendencijas atitinkančias priemones.
Tęsti »
Rinkodaros (prekių ir paslaugų) komunikacija
Žiniasklaidos ir kitų informacijos šaltinių fragmentacija, mažėjantis pasitikėjimas reklama, lojalumo prekiniams ženklams nykimas yra veiksniai, verčiantys ieškoti naujų rinkodaros komunikacijos kelių. Produktų sėkmė vis dažniau pasiekiama remiantis kintančiais vartotojų įpročiais.
Tęsti »
Viešieji reikalai – santykiai su interesų grupėmis
Augantis pilietiškumas ir bendruomenių organizuotumas pastaraisiais metais daugelį valdžios bei visuomeninių institucijų paskatino užmegzti aktyvesnį dialogą su visuomene. Lietuvai tapus ES valstybe ir perimant europines bendravimo su visuomene tradicijas, tokių paslaugų poreikis sparčiai auga. Kartu viešasis sektorius tampa stambių šalies įmonių ir investuotojų veiklos lauku.
Tęsti »
Socialinės įmonių atsakomybės programos
Visuomenė reikalauja vis didesnės bendrovių socialinės atsakomybės. Įprastų rėmimo projektų jau nebeužtenka, tad vis daugiau Lietuvos verslo lyderių, kaip ir pažangiausios pasaulio įmonės, įgyvendina korporacinės socialinės atsakomybės (angl. Corporate Social Responsibility - CSR) programas.
Tęsti »
Pokyčių ir vidinė komunikacija
Didžiausi teigiamos organizacijų reputacijos kūrėjai yra jų darbuotojai. Labai svarbu, kad visa organizacija kalbėtų viena kalba – nuo vadovo iki kiekvieno iš jų. Taigi būtina kalbėti apie organizacinius pokyčius, kuriems įgyvendinti būtina išskirtinė kompetencija.
Tęsti »
Kitos paslaugos
"VRP Hill+Knowlton Strategies" teikia tyrimų, mokymų, integruotos komunikacijos ir kitas paslaugas.
Tęsti »