24 gegužės 2012

Žurnalistai socialiniuose tinkluose

Europos Komisija („Eurobarometer“) atliko kokybinį tyrimą apie socialinių tinklų naudojimą žurnalistų tarpe. Jo metu buvo apklausta po keletą žurnalistų iš visų ES valstybių, tarp jų ir penki iš Lietuvos. Pagrindines tyrimo išvadas būtų galima apibendrinti vienu sakiniu – „dauguma žurnalistų savo darbe naudoja socialinius tinklus, ir visų pirma – aktualios informacijos paieškai bei įvertinimui“. Tai, kokiais tikslais žiniasklaidos atstovai daugiausia naudoja socialinius tinklus iliustruoja ši lentelė:
Matyt nestebina tai, kad tarp ES žurnalistų populiariausi socialiniai tinklai yra Facebook ir Twitter, kaip ir tai, kad tarp Lietuvos žurnalistų Twitter nėra populiarus. Lietuvaičiai, kartu su kolegomis iš Danijos ir Estijos, pirmenybę teikia ne mikrotinklaraščiams, o tinklaraščiams.


Socialiniams tinklams ir technologijoms iš esmės keičiant komunikacijos (ir ne tik) taisykles, keičiasi ir pati „ryšių su žiniasklaida“ tradicija (arba tai, kaip naujiena ar tema gali būti „pe(a)rduota“ žiniasklaidai). Daugiau informacijos apie žurnalistus socialiniuose tinkluose – „Eurobarometer“ tyrimo ataskaitoje.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.