9 rugsėjo 2013

„VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su „The Chocolate“ įgyvendina kampaniją „Like‘able Lithuania“

Šių metų rugsėjį VRP H+K kartu su „The Chocolate“ pradėjo įgyvendinti Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Kampanijos metu 5 socialiniuose tinkluose trejomis kalbomis (lietuvių, anglų ir rusų) bus pristatyta Lietuva ir šalies turizmo potencialas.
„Like‘able Lithuania“ – tai platforma, skirta pristatyti unikalias galimybes Lietuvoje atrasti mėgstamus dalykus ir apjungianti komunikaciją 5 socialiniuose tinkluose – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter ir Youtube.  Kasdieną čia galima susipažinti su įdomiomis vietomis, faktais, anonsais, netikėtais atradimais – tuo, ką gali mėgti Lietuvoje. Be to, kiekvienas, prisijungęs prie kampanijos, tampa didžiausios pasaulyje skulptūros „LIKE“, iškilsiančios viename iš Lietuvos miestų, dalininku.


„Like‘able Lithuania“ kampanijos metu be kasdienės komunikacijos socialiniuose tinkluose bus parengta 10 video filmukų, pristatančių Lietuvą ir pačią kampaniją, taip pat sukurtos 4 aplikacijos socialiniuose tinkluose, skatinančios vartotojus įsitraukti į turinio apie Lietuvą kūrimą.
 
Kampaniją „Like‘able Lithuania“ rengia Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis.
 
Nuorodos į kampanijos paskyras socialiniuose tinkluose:
Facebook (lietuvių kalba) https://www.facebook.com/LikeLithuaniaLT
Twitter (anglų kalba) https://twitter.com/LikeableLT
Vkontakte (rusų kalba) http://vk.com/likeablelithuania
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.