„Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje. Šių metų pradžioje įgyvendinta kampanija buvo siekiama keisti gyventojų nuostatas, taip didinant būsto draudimo kategorijos paklausą. " />
8 gruodžio 2014

„VRP Hill+Knowlton Strategies“ draudimo komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Vienos didžiausių šalies komunikacijos konsultacijų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje. Šių metų pradžioje įgyvendinta kampanija buvo siekiama keisti gyventojų nuostatas, taip didinant būsto draudimo kategorijos paklausą. 
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ draudimo komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje
Kampanija pateko tarp geriausių finansų kategorijos projektų „European Excellence Awards 2014“ apdovanojimuose. Be to, neseniai Rygoje vykusiame „Baltic PR Awards 2014“ konkurse ryšių su klientais kategorijoje ji užėmė trečiąją vietą. 


„Šiandien mes vis dažniau kalbame apie būtinybę orientuotis į integruotą komunikaciją, tačiau realybėje tokie projektai vykdomi ne taip dažnai, kaip norėtųsi. Kurdami šią kampaniją turėjome galimybę pasitelkti įvairias, tarpusavyje besisiejančias komunikacijos priemones: tai buvo įdomi patirtis, leidžianti įvertinti, kaip ši sinergija veikia praktikoje“, – sakė Mindaugas Ardišauskas, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ direktorius. 


Jo teigimu, kampanija apėmė itin platų veiksmų, kuriais buvo siekiama suteikti realią patirtį, spektrą. „Žaidimas, simuliacija, interaktyvios akcijos, žmonių įtraukimas ne tik realioje, bet ir skaitmeninėje erdvėje padėjo pristatyti pagrindinę kampanijos žinią, kad mūsų būstas nėra toks saugus, kaip dažnai įsivaizduojame.“ 


Atlikto rinkos ir žiniasklaidos kompanijos TNS LT tyrimo duomenimis, kampanija pasiekė trečdalį visos tikslinės auditorijos, 53 proc. pastebėjo būsto saugumo temas, o 47 proc. pripažino, kad kampanija paskatino rimtai susimąstyti apie būsto saugumą. „Tai įrodo, jog integruota komunikacija yra itin veiksminga siekiant keisti tam tikras įsigalėjusias nuostatas“, – sakė didžiausios ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ atstovė ryšiams su visuomene Ingrida Žaltauskaitė.  


Kampanija „Pajusk savo kailiu“ vyko šių metų kovo–gegužės mėnesiais. Ją sudarė 8 elementai – nuo trimatės instaliacijos, simuliuojančios vagystę sostinės centre, specialios programėlės socialiniame tinkle „Facebook“, žaidimo populiarioje radijo stotyje iki interaktyvios parodos prekybos centre. 


Didžiausias komunikacijos konkursas Baltijos regione „Baltic PR Awards“ rengiamas nuo 2005 metų. Kasmetiniai Europos viešųjų ryšių ir komunikacijos apdovanojimai „European Excellence Awards“ šiemet vyko jau aštuntą kartą, pastaruosiuose dėl apdovanojimų šįkart varžėsi net 1600 paraiškų. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.