22 kovo 2016

„VRP Hill+Knowlton Strategies“ draudimo komunikacijos kampanija – geriausia Lietuoje

Komunikacijos konsultacijų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo komunikacijos kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“ pripažinta Efektyviausia rinkodaros kampanija Lietuvoje. Šį titulą kampanija pelnė dienraščio „Verslo žinios“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2016“. Kampanija taip pat pripažinta geriausia ir kategorijoje „Efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanija“.
Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas anksčiau buvo suvokiamas kaip labai bendrinis produktas, vienintelis kriterijus, pagal kurį gyventojais spręsdavo, kur draustis, – kaina. Kampanijos metu buvo iškeltas ambicingas tikslas rinkai pristatyti naują, kitokį privalomojo draudimo produktą – „Lietuvos draudimo“ privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą su technine pagalba kelyje. Pagrindinė užduotis buvo įtvirtinti suvokimą, kad naujasis „Lietuvos draudimo“ produktas yra pranašesnis ir naudingesnis už konkurentų siūlomus produktus. Taip pat – paskatinti automobilių savininkus, vairuotojus pasidomėti nauju „Lietuvos draudimo“ pasiūlymu, apsilankyti skyriuose ir apsidrausti.
Atlikta statistinių duomenų ir tyrimų analizė, kuri padėjo išskirti komunikacijos argumentus ir papasakoti istoriją, kad tikimybė, jog kelyje prireiks techninės pagalbos – didelė, o galimai patiriama žala – taip pat didelė. Kampanijos priemonės apėmė 360° veiksmų paletę – socialiniai eksperimentai, turinio projektas naujienų portale,   integracijos radijo ir TV laidose, social media sprendimai, kūrybingos promo akcijos regionuose ir kt.
Kampanijos metu, pasitelkiant racionalius faktus, liudijimus, asmeninės patirties simuliacijas, per nuosavus, uždirbtus, mokamus ir socialinius kanalus pasiekti tikslinės auditorijos segmentai. Kampanijos rezultatai viršijo lūkesčius. Per mokamus kanalus pasiekta apie 11 mln. kontaktų, iš kurių 4mln. – turinio kontaktai. Nuosavais kanalais pasiektų kontaktų skaičius – virš 243 tūkst. Kampanija taip pat padėjo pasiekti geresnius verslo rezultatus – 86 proc. apsidraudusiųjų nurodė įsisąmoninę, kad yra skirtumas, kur draustis, ir suprato „Lietuvos draudimo“ teikiamą naudą apsidraudus privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu. Taip pat sulaukta 45 proc. daugiau pasiūlymų, parduota 35 proc. daugiau draudimo polisų, dvigubai sumažėjo suteikiama nuolaida – tai rodo, kad klientų vertinimas perėjo iš kainos į vertės lygmenį.
Tai – ne pirmas kartas, kada „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Lietuvos draudimo“ įgyvendintos rinkodaros kampanijos pripažįstamos šalies ar tarptautiniu mastu. 2014 metais įgyvendinta būsto draudimo integruotos komunikacijos kampanija pateko tarp geriausių finansų kategorijos projektų „European Excellence Awards 2014“ apdovanojimuose ir Rygoje vykusiame „Baltic PR Awards 2014“ konkurse ryšių su klientais kategorijoje užėmė trečiąją vietą. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.