29 birželio 2016

Rekordinius „VRP Hill+Knowlton Strategies“ rezultatus 2015 m. lėmė posūkis į rinkodaros komunikaciją

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos skelbiamais duomenimis, pagal 2015 m. veiklos rezultatus „VRP Hill+Knowlton Strategies“ yra sėkmingiausiai dirbanti komunikacijos konsultantų agentūra šalyje. Komunikacijos konsultantų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies” apyvarta praėjusiais metais viršijo 4,1 mln. eurų ir lyginant su 2014 m. didėjo 81 proc. Tiesioginės pajamos pernai buvo 45 proc. didesnė nei 2014 m. Lyderės poziciją „VRP Hill+Knowlton Strategies“ išlaiko antrus metus iš eilės.
„Rekordiniai praėjusių metų rodikliai yra nuoseklaus ir kryptingo agentūros darbo rezultatas. Pernai iš esmės sustiprinome pozicijas rinkodaros komunikacijos srityje – integruotos ir turinio rinkodaros paslaugos buvo vieni svarbiausių agentūros pajamų augimo šaltinių“, − komentuoja Mindaugas Ardišauskas, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ generalinis direktorius.
Jis pabrėžia, kad metai buvo sėkmingi ir darbų kokybe. Agentūra pelnė daugiausiai apdovanojimų metiniame komunikacijos renginyje  „Para/Impact Awards 2016“. Dienraščio „Verslo žinios“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2016“ „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su partneriais įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo komunikacijos kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“ pripažinta efektyviausia rinkodaros kampanija Lietuvoje. Kampanija pripažinta geriausia ir kategorijoje „Efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanija“. Kartu su SEB banku vykdyta Privačių klientų konsultavimo programa Baltijos šalyse nuskynė bronzą šių metų „Adrenalino“ apdovanojimuose.
Pasak M. Ardišausko, Lietuvos verslo bendrovės nuolat siekia didinti rinkodaros efektyvumą, dėl ko ribos tarp ryšių su visuomene ar kūrybos agentūrų veiklos pastaruoju metu vis dažniau išsitrina. „Dabar klientai vis dažniau teikia tą pačią rinkodaros kampanijos užduotį visoms juos aptarnaujančioms agentūroms ir pasirenka geriausią idėją bei kompetencijas šiai idėjai įgyvendinti. Be to, daugelis komunikacijos sričių pastaruoju metu susilieja − rinkodaros ir korporatyvinė komunikacija nebėra visiškai atskiros veiklos sritys ir tai skatina pereiti prie naujų mąstymo paradigmų, kaip kad komunikacijų rinkodara“ , − teigia agentūros vadovas.
„VRP Hill+Knowlton Strategies” veiklos rodikliams svarios teigiamos įtakos turėjo ir pajamos iš viešojo sektoriaus projektų. Bendrovė laimėjo Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) skelbtą konkursą visuomenės informavimo apie Kaimo plėtros 2014−2020 metų programą kampanijai rengti ir įgyvendinti. Tačiau kilus ginčams tarp NMA ir Viešųjų pirkimų tarnybos dėl atlikto pirkimo procedūros, „VRP Hill+Knowlton Strategies” ir NMA bendradarbiavimas nutrūko 2016 m. kovo 1 d.
M. Ardiškausko teigimu, agentūra nesitiki išlaikyti 2015 metų apyvartą ir šiais metais, tačiau siekia toliau didinti tiesiogines pajamas. „Pasaulinės tendencijos aiškiai nurodo mūsų veiklos prioritetus, todėl ir toliau telksimės į komunikacijų rinkodarą. Tačiau korporatyvinė komunikacija taip pat lieka itin svarbi ir nuosekliai gilinama agentūros kompetencija. Birželį kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove „SIC“ bei asociacija „Investors‘ Forum“ pristatėme Verslo reputacijos indekso tyrimo rezultatus. Tyrimas atskleidė, kad iš pažiūros mažiau dinamiškai korporatyvinės komunikacijos sferai būtinos naujos įžvalgos bei veikimo būdai, todėl šiai sričiai ypatingą dėmesį skirsime ir ateityje“, − komentuoja „VRP Hill+Knowlton Strategies“ generalinis direktorius.  
1997 m. pradėjusi veiklą Lietuvoje „VRP Hill+Knowlton Strategies“ yra šalyje pirmaujanti komunikacijos konsultacijų agentūra. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos duomenimis, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ buvo 2014 m. Lietuvos ryšių su visuomene rinkos lyderė tiek pagal tiesiogines pajamas, tiek pagal apyvartą. Agentūroje šiuo metu dirba 35 komunikacijos ir rinkodaros specialistai. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.