6 birželio 2012

Petras Masiulis: „Puikybė – prastas motyvas kuriant komunikaciją“

Grupėje „United Agencies“, kuriai priklauso „VRP | Hill & Knowlton”, užgimė nauja tradicija – įdomūs susitikimai su verslo ir komunikacijos guru. Neseniai pas mus lankėsi Aurelijus Katkevičius, „Verslo klasės“ redaktorius, o praėjusią savaitę bendravome su Petru Masiuliu, „Tele2“ generaliniu direktoriumi. Svečią kalbino „United Agencies“ direktorius Mindaugas Savickas.
Kolegos iš „United Agencies“ planuoja, kad iš susitikimo garso įrašo iškepsim podcast‘ą, tad bus galimybė visus įdomius dalykus išgirsti asmeniškai. Tuo tarpu iš mūsų – keletas labiausiai iš susitikimo įsiminusių minčių ir nuotraukos.


Su Petru bendravome apie vertybių vaidmenį versle ir komunikacijoje.


Pagrindinį susitikimo highlight‘ą iškėlėm į antraštę – labai įstrigo Petro mintis apie tai, kokią didelę klaidą komunikacijos žmonės padaro, jei idėjas klientui galvoja vedini puikybės – žūtbūt laimėti apdovanojimą, būtinai padaryti, ko niekas niekada nedarė, ir pan. Dažnai tokios idėjos galiausiai nesuveikia ir klientui naudos neatneša. Galima sukurti šokiruojančią reklamą, apie kurią visi šneka, bet kliento verslui ji nepadės. Šią mintį P. Masiulis išsakė kalbėdamas apie reklamos industriją, bet ją naudinga įsidėmėti ir mums.


O kas gi tada veikia? Veiksminga tai, kas atneša geras emocijas vartotojams ir skatina labiau mėgti bendrovę ir jos paslaugas. Tai galioja tiek reklamoje (gerietiškos „Pildyk“ ir „Tele2“ reklamos žmonių mėgstamos jau daug metų ir geriausiai padeda parduoti), tiek santykiuose su klientais – sąžiningumas ir paprastumas teikia ilgalaikę naudą ir, kaip rodo „Tele2“ rezultatai, puikiausiai atsiperka.


Svečias daug pasakojo apie savo karjeros pradžią kompanijoje „Colgate-Palmolive“, prisiminė garsiąją dantų pastos reklamą „Ahoi, pone Bebre...“, kaip pradėjo dirbti „Tele2“ ir pasakojo, kaip aiškios vertybės padėjo užauginti bendrovę iki populiariausio mobiliojo ryšio operatoriaus.


Reziumuojant, buvo labai smagus, šiltas ir naudingas susitikimas, o kolegos, dirbantys su „Tele2“, sėdėjo po to baisiai išdidūs ir sakė ‒ „Va, koks „fainas“ mūsų klientas“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.