2 gegužės 2012

„Password 2012“: kai visi daro „zig“, rinkis „zag“

Būk aktyvus. Galvok pozityviai. Galvok kitaip.
Šitaip galėtume apibendrinti idėjas, sklandžiusias tradiciniame renginyje rinkodaros ir reklamos specialistams „Password 2012“. Buvo įdomu žvilgtelėti, kokie vėjai dvelkia Lietuvos marketingo jūrose ir pasiklausyti vieno kito užsienio pranešėjo. Dalijamės įspūdžiais.


Dalyvavome pirmojoje renginio dienoje – konferencijoje, kurios metu buvo pristatytos ir efektyviausios šalies rinkodaros kampanijos, apdovanoti geriausi prekių ženklai. Renginio organizavimu likome patenkinti – programos nesugadino net ir laiku atskirti nespėjęs vienas pagrindinių pranešėjų Alexas Hunteris, klojęs pamatus skrydžių bendrovės „Virgin“ sėkmei. Jis pasirodė konferencijos pabaigoje ir turime konstatuoti, kad šio pranešėjo tikrai buvo verta luktelėti.
Deja, to paties negalėtume pasakyti apie visus konferencijos dalyvius. Šiek tiek nuvylė programą pradėjęs Didžiosios Britanijos skaitmeninės rinkodaros konsultantas Mikeas Berry. Nors buvo žadama, kad jis pasidalins mintimis, kaip visame pasaulyje įgyvendintų kampanijų idėjas pritaikyti Lietuvai, pranešėjas apsiribojo pristatydamas kelis ir taip neblogai žinomus skaitmeninės rinkodaros kampanijų pavyzdžius.


Gerokai įdomesnis pasirodė antrojo svečio, Jeremy Sterno, pranešimas. Kad ir dėl to, jog šiais skaitmeninės komunikacijos laikais, pranešėjas susitelkė į neskaitmenines pardavimo skatinimo kampanijas. Toks sprendimas atitiko paties pranešėjo ne kartą primintą sėkmingos rinkodaros „mantrą“ – „When everyone zigs, you have to zag“. Suprask, visiems einant gerai išmintais takais, paieškokite kitokio, netradicinio požiūrio. Tuo pačiu būdami ištikimi savo prekės ženklo vertybėms.


Geriausią įspūdį paliko minėto A. Hunterio pasirodymas – galbūt net ne tiek dėl turinio, kiek formos. Puikūs prezentavimo įgūdžiai, charizma ir energija – iš pokalbių su kolegomis supratome, kad paskutinysis pranešimas įkvėpė ne vieną konferencijos dalyvį. A. Hunteris akcentavo pozityvumą (padaryta klaida – tai galimybė tobulinti idėją, o ne ją sunaikinti), būtinybę pažinti savo vartotojus (nueikite ir išgerkite su jais alaus!), tobulybės siekį (nebūkite vidutinybės – kurkite produktus, kurie užgniaužtų kvapą). Dar viena įdomi mintis – A. Hunteris ragina atsisakyti „virusinės“ rinkodaros ir geriau kurti „virusinius“ produktus – tokius, apie kuriuos vartotojai patys norėtų papasakoti vieni kitiems. „Now go out and build something“, paragino pranešėjas. Reikia pripažinti, po jo pranešimo pajutome postūmį naujiems darbams.


Gana įdomi buvo ir konkursinė programa – geriausių Lietuvos rinkodaros kampanijų pristatymas ir apdovanojimai. Apie šią dalį plačiau nekalbėsime, nes viskas išsamiai aprašyta čia. Pakaks pastebėti, kad nugalėję projektai iš esmės atitiko pagrindines idėjas, skambėjusias konferencijoje: drąsa, veržlumas, gebėjimas pažvelgti į iššūkį „kitu kampu“ – štai, kas padeda atkreipti dėmesį ir sulaukti gerų rezultatų.


Vertinant bendrai, renginys paliko gana gerą įspūdį. Kad ir dėl to, kad tokios konferencijos ne tik padeda kiek praplėsti akiratį, bet ir suteikia galimybę šiek tiek atitrūkus nuo kasdienių darbų pasisemti idėjų ateities veiklai.


O kokie jūsų įspūdžiai iš konferencijos „Password 2012“?
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.