25 gegužės 2011

Oficialu: Viešas laiškas LR Viešųjų pirkimų tarnybos vadovui Žydrūnui Plytnikui

LR Viešųjų pirkimų tarnybos vadovui Žydrūnui Plytnikui
Lietuvos konkurencijos tarybai
Naujienų agentūrai BNS
Naujienų portalui delfi.lt
Naujienų portalui 15min.lt
Dienraščiui „Lietuvos žinios“
Viešas laiškas
Gerb. p.  Ž.Plytnikai,


Bendrovė „VRP| Hill&Knowlton“ veikia nuo 1999 m. ir daugiau nei dešimt metų yra komunikacijos paslaugų lyderė Lietuvoje. Iš kitų komunikacijos įmonių išsiskiriame tuo, kad daugiausiai pajamų gauname iš verslo klientų – šioje srityje ir pelnėme nepriekaištingą reputaciją, o viešojo sektoriaus pirkimuose dalyvauti pradėjome tik 2005 m. VRP| Hill&Knowlton tiesioginių pajamų dalis iš valstybinių užsakymų neviršija trečdalio visų agentūros pajamų (sudaro apie 30 proc.)


Pastaruoju metu žiniasklaidos priemonėse (gegužės 9 d. interviu „15 min“ ir gegužės 17 d. interviu „Lietuvos žinioms“) pasirodę Jūsų teiginiai, esą  „VRP| Hill&Knowlton“ ir „su jais susijusios įmonės“ patenka tarp viešinimo lyderių valstybės užsakymu, yra klaidingi.  Pateikiame duomenis iš neseniai pradėjusios veikti Centrinio viešųjų pirkimų portalo cvpp.lt duomenų bazės – iš dešimties konkursų „VRP| Hill&Knowlton“ laimėjo du. Todėl šiandien, deja, mūsų dar negalima pavadinti „etatiniais“ valstybinių konkursų laimėtojais, kaip teigiama minėtose publikacijose. Kitų komunikacijos rinkos dalyvių apytikslius rezultatus pridedam priede.




Pareiškiame, kad nesame dalyvavę konkursuose su „specialiai pritaikytais reikalavimais“, kaip ir nesame laimėję nei vieno konkurso, skirto „vienam paslaugų pardavėjui“ (tai patvirtinančius duomenis taip pat galima rasti cvpp.lt duomenų bazėje). Dviejų mūsų laimėtų konkursų paslaugų pirkėjai – skirtingos institucijos.  Atvirkščiai – esame ne kartą atkreipę atsakingų valstybės institucijų dėmesį tiek į konkrečius abejotinus viešuosius pirkimus, tiek į bendrą tobulintiną viešųjų pirkimų komunikacijos paslaugų sektoriuje padėtį.


Tai pat pareiškiame, kad „VRP| Hill&Knowlton“ niekada nebuvo sudariusi kartelinių susitarimų su kitais komunikacijos rinkos dalyviais.


Reikia pridurti, kad mes baiminamės, jog oficialaus kontrolės pareigūno pareiškimus, kuriuose konkrečios komunikacijos agentūros įvardijamos kaip neskaidriai dirbančios, galima interpretuoti ir kaip netiesioginę nuorodą perkančiosioms organizacijoms rinktis kitas įmones, negu išvardintos.


Pagarbiai
Mindaugas Ardišauskas, VRP| Hill&Knowlton direktorius
Upės g. 21
08128 Vilnius


Priedas
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.