16 kovo 2012

Krizės skaitmeninės komunikacijos eroje: „Costa Concordia“ atvejis

Mūsų kolega Brendanas Hodgsonas, Briuselio (Belgija) „Hill + Knowlton Strategies“ biuro skaitmeninės komunikacijos vadovas yra atlikęs įdomų tyrimą. Jame analizuojama informacijos apie kruizinio laivo „Costa Concordia“ avariją (š.m. sausio 13 d.) sklaida skaitmeninėje erdvėje per kelias pirmąsias paras po nelaimės.
Su analize galima susipažinti čia.


Ką ir besakyti, incidentas buvo plačiai aptariamas ir komentuojamas internete. Tuo tarpu laivą valdančiai kompanijai įsitraukti į komunikaciją sukliudė techniniai nesklandumai: bendrovės interneto svetainė neatlaikė milžiniško internautų srauto ir kurį laiką tapo nepasiekiama. Tad socialiniai tinklai atliko svarbią pagalbinę funkciją „karštuoju“ periodu. Ne viskas vyko sklandžiai: tyrėjas pastebi tuos pačius, „tradicinius“ trūkumus: socialiniuose tinkluose pateikiamos informacijos nenuoseklumas, vėlavimas. Taigi peršasi ir „tradicinė“ išvada: bet kokioms krizėms būtina gerai pasiruošti iš anksto.


Kelios vertingos mintys, kaip tai padaryti ir sėkmingai pasitelkti socialinę žiniasklaidą krizės komunikacijai, pateikiamos šioje iliustracijoje. Nors ji skirta oro linijoms, iš tiesų tie patys principai tinka daugeliui sektorių.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.