1 sausio 2002

„Facebook“ vidinei komunikacijai?

Neįtikėtina! Visą pasaulį užvaldęs „Facebook“ spurtu veržiasi ir į vidinę komunikacija. Atsiradusi galimybė dalintis failais grupės, socialinis tinklas atveria naujas vidinės komunikacijos galimybes:

1. Kurti darbuotojų bendruomenes;
2. Dalintis gerąja praktika;
3. Ieškoti naujų bendradarbiavimo būdų



Kas neieško naujų bendradarbiavimo būdų, tas neišnaudoja visų galimybių.


O tiems, kas nori pabandyti labai pigų ir efektyvų būdą  įžiebti, įkurti, įvelti, įsukti savo darbuotojus erdvėje, kur jie ir taip nuolat sėdi, puiki proga tai padaryti.


Juo labiau, kad į uždarą savo prekės ženklo „Facebook“ darbuotojų grupę galite pakviesti ir savo klientus.


Ką ten veikti? Pasikalbėti. Dalinti patarimus. Džiaugtis sėkme. Pristatyti naująją kampaniją ar reklamą. Suorganizuoti  konkursą arba žaidimą. Fantazijos reikalas.

Daugiau informacijos :

Tomas Staniulis
Organizacinės komunikacijos konsultantas, specialistų grupės vadovas

Email: tomas@vrp.lt
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.