Naujienos | VRP tinklaraštis

20 spalio 2016
Dažnai žmonės, išgirdę, kad dirbu komunikacijos srityje, tik gūžteli pečiais. Drąsesni dar ir atsargiai paklausia „o kas tai yra?“. Taip ir turi būti, nes jei komunikacijos arba viešųjų ryšių žmonės gerai dirba savo darbą, apie juos žino vos saujelė kolegų, bet apie jų klientus – visi.
Tad ko jūs galite tikėtis, jei kreipiatės į komunikacijos specialistus? Tikrai ne pluošto pranešimukų – ir jei kažkas tik tiek tepasiūlys, bėkite kuo toliau. Komunikacijos specialistai pasakoja jūsų prekės ženklo istoriją. 
23 rugpjūčio 2016
Pirmąjį 2016 m. pusmetį komunikacijos konsultantų agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“ teikė paslaugas šiems klientams:
12 rugpjūčio 2016
​Per kelias tingias vidurvasario savaites Lietuvoje sugriuvo premium klasės prekės ženklas ir iš biznio buvo beveik išmestas nusipelnęs ir žinomas šaldytų produktų gamintojas. Ar galėjo būt kitaip? Galėjo. Žemesnis surašymas, ką reikėjo daryti, yra tiek akivaizdus, kad skiriamas labiau studentams ir sau pačiam, kad nepamirščiau.

 
29 birželio 2016
Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos skelbiamais duomenimis, pagal 2015 m. veiklos rezultatus „VRP Hill+Knowlton Strategies“ yra sėkmingiausiai dirbanti komunikacijos konsultantų agentūra šalyje. Komunikacijos konsultantų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies” apyvarta praėjusiais metais viršijo 4,1 mln. eurų ir lyginant su 2014 m. didėjo 81 proc. Tiesioginės pajamos pernai buvo 45 proc. didesnė nei 2014 m. Lyderės poziciją „VRP Hill+Knowlton Strategies“ išlaiko antrus metus iš eilės.
8 birželio 2016
Lietuvos visuomenė, sprendimų priėmėjai ir nuomonių lyderiai palankiausiai vertina šalyje veikiančių informacinių technologijų įmonių ir paslaugų centrų reputaciją. Gyventojai taip pat itin palankiai atsiliepia apie vaistinių tinklus valdančias įmones. Tiek gyventojų, tiek nuomonės lyderių, tiek sprendimų priėmėjų nuomone, geriausia reputacija šalyje pasižymi biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher Scientific“. Tokį požiūrį atskleidžia balandžio pabaigoje atliktas „Verslo reputacijos indekso“ tyrimas. 
3 birželio 2016
Veržlus atėjimas į rinką, inovatyvūs verslo sprendimai, sėkmingos ir originalios idėjos – už tokius pasiekimus vakar buvo įteikti tradiciniai „Verslo gurmanų“ apdovanojimai. Sėkmingų šalies bendrovių ir valstybės institucijų atstovai į kasmetinį apdovanojimų vakarą rinkosi ne tik pabendrauti neformalioje aplinkoje, apsikeisti sumanymais, bet ir pasidžiaugti pasiekimais. 
31 gegužės 2016
Tarptautinis ryšių su visuomene agentūrų tinklas „Hill+Knowlton Strategies” laimėjo vieną solidžiausių pasaulyje komunikacijos verslo apdovanojimų. Berlyne vykusioje SABRE apdovanojimų ceremonijoje „Hill+Knowlton Strategies” pripažinta 2016-ųjų metų agentūra Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos (EMEA) regione.
23 kovo 2016
Lankydamasis pas uošvį Dzūkijoje neretai įsiveliu su juo į diskusiją apie tai, kas yra darbas ir kas – ne. Jis – darbo žmogus. Kirvis, malkos, bulvės – tai, pasak uošvio, fizinis darbas, kurio rezultatas akivaizdus. O ar tai, ką veikiame mes, miestiečiai, kiauras dienas prasėdintys prie kompiuterio klaviatūros, apskritai galima vadinti darbu, jam kelia rimtų abejonių. Kai uošvis klausia, ką gi aš dirbu, atsakau – rašau. Tuomet jis sako, jog rašydamas pūslių nepritrinsi ir jis rašyti taip pat mokąs...

Po tokių dialogų neretai susimąstau, kaip lengvai iki buko barškinimo per klaviatūros klavišus gali būti nuvertinami, regis, labai svarbūs įgūdžiai. Tačiau rašymas iš tiesų yra vienas kertinių komunikacijos specialistų gebėjimų.
22 kovo 2016
Komunikacijos konsultacijų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo komunikacijos kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“ pripažinta Efektyviausia rinkodaros kampanija Lietuvoje. Šį titulą kampanija pelnė dienraščio „Verslo žinios“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2016“. Kampanija taip pat pripažinta geriausia ir kategorijoje „Efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanija“.
4 vasario 2016
Komunikacijos konsultantų agentūrai „VRP Hill+Knowlton Strategies“ suteikti Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVAA) veiklos kokybės ženklai. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pripažinta atskaitinga, skaidria, atsakinga, visuomeniška ir tobulėjančia agentūra.
23 gruodžio 2015
Sveikiname klientus, kolegas, partnerius ir visus draugus gražiausių metų švenčių proga ir linkime nepamesti fantazijos bei kūrybiškumo visus metus!
23 lapkričio 2015
Su kolega Baliu dažnai rengiame kūrybinio rašymo seminarus klientams. Ir po kiekvieno seminaro liekame įsitikinę, kad jeigu įprastose šeimose tėvai vaikus gąsdina vilkais, raganomis bei kitais šio ir kito pasaulio nedorėliais, tai neklusnios rašančių šeimų atžalos, ko gero, bauginamos tuščiu popieriaus lapu. „Žiūrėk“, − grūmoja rašytoja-mama rašytojui-sūnui, −„Jeigu nevalgysi košės, tai ateis tuščias popieriaus lapas ir spoksos į tave. O tu sustingsi ir nieko neparašysi“. Ir persigandęs sūnelis-literatas čiumpa už šaukšto bei vienu ypu  įveikia staiga nebe tokių sprangių grikių lėkštę. 
11 lapkričio 2015
Naujos funkcijos, naujos galimybės, dizaino pakeitimai  – įvairiuose socialiniuose tinkluose tai vyksta kasdien, o visas naujoves „sužiūrėti“ kartais iš tiesų sudėtinga. Kita vertus, atsilikti nuo naujovių taip pat negali − juk būtent socialiniai tinklai yra vieta, kur gali tiesiogiai pasiekti savo vartotojus. Tad kaip suspėti į šį traukinį ir žengti koja kojon su socialinių tinklų naujienomis? Štai keletas patarimų, kaip tai padaryti naudojantis ta pačia socialine medija. 
26 spalio 2015
Dažnai sulaukiame jaunų žmonių užklausų įsidarbinti mūsų agentūroje ir mums tai be galo malonu. Į mus kreipiasi ambicingi, protingi ir visokie kitokie „-ingi“. Jei tik turime galimybę, kviečiame juos prisijungti prie mūsų komandos ir toliau tobulėti kartu. Tačiau tenka pripažinti, kad kartais pakliūvame į „siunčiu kelioms įmonėms, gal kas nors atsilieps“ sąrašus. Todėl šis įrašas apie tai, kaip pas mus įsidarbinti greičiau arba nesidarbinti visai.
20 spalio 2015
Įvairių žiniasklaidos kanalų - televizijos, radijo, spaudos, naujienų portalų, − monitoringas dažnai įprastas veiksmas  ar paslauga, norint sužinoti, kas viešai kalbama apie įmones, organizacijas, prekės ženklus ar mums aktualiomis temomis. O ar kada pagalvojote apie socialinės medijos monitoringą?
14 rugsėjo 2015
Šių metų dienraščio „Verslo žinios“ organizuojamoje konferencijoje mažoms ir vidutinėms įmonės „Gazelė 2015“ buvo daug diskutuojama apie svajones, inovacijas ir eksportą. Visos šios trys temos man artimos ir įdomios. Tačiau apie jas - galbūt kitą kartą. O šį – apie komunikaciją mažųjų ir vidutinių įmonių segmente.
9 rugsėjo 2015
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ nuo šių metų rugpjūčio mėnesio teikia viešinimo paslaugas UAB „Rail Baltica Statyba“, kuri yra bendros Baltijos šalių įmonės, kuruojančios tarptautinio geležinkelio projekto „Rail Baltica 2“ įgyvendinimą, steigėja ir akcininkė.
28 liepos 2015
Pastaruoju metu nuolat tenka girdėti nuomonių, esą įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA, Corporate Social Responsibility) – miręs reikalas. Galima sutikti, kad daliai verslo tai iki šiol atrodo kaip brangiai kainuojanti rakštis jautrioje vietoje ar kažkas, ką būtina daryti, „nes taip daro kiti“. Tačiau sakyti, kad ĮSA netenka aktualumo – gerokai per drąsu. 
 
13 liepos 2015
Kai jūsų laukia pokalbis su galimu verslo partneriu ar nepažįstamu klientu, ką pirmiausiai darote?

Aš „googlinu“ – apie žmogų, apie bendrovę. Ieškau būsimojo pašnekovo paskyros tinkle „LinkedIn“. Kokiais 7 atvejais iš 10, ta paskyra ten yra. Joje ne visada pateikiama išsami informacija, bet aš bent jau sužinau, kaip žmogus atrodo (jeigu tik nepamiršo įkelti ten nuotraukos). Sužinau, kokia jo ar jos patirtis, išsilavinimas. Kuo žmogus domisi, koks jo aplinkinių ratas. Tai padeda gauti informacijos, kuri gali būti svarbi pokalbio metu.
26 gegužės 2015
„Visada būna taip pat: kai ateina mano eilė pasisakyti, atrodo, kad tuojau uždusiu arba apalpsiu“, − skundėsi viena iš seminaro apie viešąjį kalbėjimą dalyvių. „Aš visada pagalvoju, ką sakysiu klausytojams. Netgi kartais parepetuoju pusbalsiu prieš veidrodį. Bet stodamas prieš auditoriją patiriu tą patį: susijaudinimą, stresą, o kartais – tikrą paniką. Ką man daryti?“
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.