11 spalio 2012

Žymios šalies moterys išbandė naujausias „Douglas“ makiažo tendencijas

Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ spalį skelbia tikru grožio mėnesiu. Ta proga visą mėnesį „Douglas“ parduotuvėse vykstančiuose „Grožio gatvės“ renginiuose žymiausių kosmetikos gamintojų manikiūro bei makiažo specialistai ir plaukų stilistai lepins moteris išskirtinėmis grožio procedūromis. Jomis pasinaudoti jau suspėjo ne viena garsi šalies moteris. Joms „Douglas“ makiažo ekspertės sukūrė madingą vakarinį makiažą.
Pasilepinti grožio procedūromis „Douglas“ apsilankė psichologė ir modelis Aistė Jasaitytė-Čeburiak su bičiulėmis. Čia moterys praleido kone visą popietę ir pasipuošė ne tik makiažu, bet ir naujomis šukuosenomis. Šeštadienio rytą į „Panoramos“ prekybos centre esančią „Douglas“ parduotuvę užsuko ir televizijos laidų vedėja bei žurnalistė Jovita Valeikaitė. Jai „Douglas“ makiažo specialistė Alina Smirnova sukūrė šiemet ypač madingą prabangiai atrodantį makiažą. Taip pat „Douglas“ grožio specialistai madingiausiu makiažu papuošė ir dainininkę Aistę Pilvelytę, aktorę ir prodiuserę Jurgą Jutaitę bei modelį Vaidą Grikšaitę-Česnauskienę. „Kai esi modelis, makiažas ir šukuosenos tampa kasdienybe. Per ilgas grimo sesijas galima pasimokyti iš profesionalų ir sukauptas žinias pritaikyti namuose“ – sakė modelis V. Grikšaitė-Česnauskienė.


„Siekiame savo lankytojams pasiūlyti kur kas daugiau nei tik galimybę įsigyti kosmetikos priemonių. „Douglas“ galima ne tik apsipirkti, bet ir pasilepinti įvairiomis grožio procedūromis“, - sakė „Douglas“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. Pasak jos, „Douglas“ grožio specialistai žengia koja kojon su naujausiomis grožio tendencijomis, todėl gali ne tik padėti išsirinkti tinkamas priemones, bet ir sukurti išskirtinį įvaizdį parduotuvės klientėms.


Pasak „Douglas“ makiažo specialistės J. Smirnovos, šiemet žymiausi mados namai ir kosmetikos gamintojai linkę kaip niekad drąsiai eksperimentuoti kurdami ekstravagantišką makiažą. „Šią žiemą kuriant tiek dieninį, tiek vakarinį makiažą galima rinktis iš gausybės skirtingų įvaizdžių. Lietuvoje ypač madinga natūralumo ir prabangos sintezė. Šalies moterys itin pamėgo ryškius vyšninių atspalvių lūpų dažus, kuriuos derina prie saikingo akių makiažo“ – pasakojo J. Smirnova.


Visą spalio mėnesį kosmetikos ir parfumerijos „Douglas“ parduotuvėse vyksta „Grožio gatvės“ renginiai. Jų metu profesionalūs „Douglas“ grožio ekspertai supažindins parduotuvės lankytojus su naujausiomis grožio tendencijomis Lietuvoje. Be to, visoms užsiregistravusioms „Douglas“ klientėms profesionalūs stilistai sukurs išskirtinį makiažą ar manikiūrą, bei palepins įvairiomis grožio procedūromis.


Daugiau informacijos apie „Douglas Grožio gatvės“ renginius interneto svetainėje www.douglas.lt.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.