17 sausio 2012

Žymiojo šūkio jubiliejus: „Nes aš to verta“ švenčia 40-ąją sukaktį

Vienas žymiausių pasaulyje grožio prekinių ženklų „L’Oréal“ švenčia 40-ąją savo garsiojo šūkio „Nes aš to verta“ jubiliejų. Šia proga Paryžiuje surengtas pobūvis, kuriame dalyvavo „L’Oréal Paris“ prekės ženklo ambasadorės Jane Fonda, Aimeé Mullins, Ines de la Fressange, Fan Bingbing bei Freida Pinto.
Laikui nepavaldus šūkis su modernia vizija
Įžymusis šūkis buvo sukurtas 1971 m., kuomet vyko socialinė revoliucija, o pasaulis alsavo feminizmo dvasia. Nors pirminė šūkio paskirtis buvo pateisinti aukštesnę produkto kainą („L’Oréal Preference“ plaukų dažai buvo brangesni nei jų pagrindinio varžovo „Clairol“ gaminami „Nice ‘n Easy“), minėtų įvykių kontekste jis įgijo daug svarbesnę socialinę prasmę: tai, kaip moterį vertins kiti, priklauso ne tik nuo jos fizinio grožio, bet ir nuo to, kaip ji pati vertina save.


„Moterų vaidmuo visuomenėje laikui bėgant smarkiai pasikeitė: šiandieninė moteris vienu metu gali būti ir karjeristė, ir žmona, ir mama bei draugė, tačiau prieš keturiasdešimt metų situacija buvo visai kitokia. Štai kodėl šūkis „Nes aš to verta“ yra istoriškai svarbus ne tik pačiai „L’Oréal Paris“ kompanijai, bet ir visai visuomenei. Šis šūkis palietė daugybę moterų, gyvenančių skirtingus gyvenimus, turinčias skirtingus įgūdžius bei karjeros kelius. Jis skatino jas daugiau dėmesio skirti sau – savo vidiniam ir išoriniam grožiui – tokiu būdu priversdamas jas pasijusti galingesnėmis ir labiau savimi pasitikinčiomis,“ – pasakojo „L’Oréal Paris“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Karin Laar.


Sėkmingos prekės ženklo globalizacijos įrodymas
1997 metais „Nes aš to verta“ tapo tarptautiniu „L’Oréal“ šūkiu ir, ženklui besiplečiant, netrukus pradėtas vartoti ne tik plaukų dažų, bet ir dekoratyvinės kosmetikos bei odos priežiūros priemonių reklamose. Ši frazė sužavėjo moteris visame pasaulyje: ne tik Vakaruose, bet ir Azijoje, Rytų Europoje bei Viduriniuose Rytuose, kur moterų emancipacijos stoka buvo (ir iki šiol lieka) viena svarbiausių socialinių problemų.


Dešimtajame dešimtmetyje bei praeito dešimtmečio pabaigoje dėl kintančio dialogo su vartotojais bei visuomene, šūkio formuluotė šiek tiek kito – pradėti vartoti įvardžiai „tu“ bei „mes“. Dabar šūkis išverstas į 40 kalbų – tai atspindi platų prekės ženklo grožio suvokimą.


Įkvepianti tarptautinių ambasadorių „šeima“
Tarptautinės „L’Oréal Paris“ ambasadorės yra prekės ženklo strategijos ašis – šios charizmatiškos asmenybės atspindi emancipuotos grožio vizijos idealą. Kiekviena jų pasižymi išskirtiniais charakterio bruožais, o drauge jos sudaro „šeimą“, atspindinčią prekės ženklo vertybes. Šią „šeimą“ sudaro itin skirtingos moterys: roko žvaigždė Gwen Stefani, supermodelis Claudia Schiffer, seksualioji dainininkė ir aktorė Jennifer Lopez, žavioji „namų šeimininkė“ Eva Longoria ir kitos. Šiandien „Nes aš to verta“ šūkis viso pasaulio moterims asocijuojasi su siekiu atrodyti ir jaustis gražioms, jis įkūnija prabangą, stiprybę ir pasitikėjimą savimi.


„L’Oréal Paris“ grožio ambasadorių gretose yra daugiau nei 25 pasaulinio garso įžymybės, tokios kaip Beyoncé Knowles, Gwen Stefani, Claudia Schiffer, Jennifer Lopez, Liya Kebede, Laetitia Casta, Ines de la Fressange, Milla Jovovich, Gong Li, Eva Longoria, Fan Bingbing, Andie MacDowell, Freida Pinto ir Rachel Weisz.


Apie L’Oréal
L‘Oreal yra pirmaujanti pasaulio kosmetikos gamintoja, kuri jau 100 metų rūpinasi pasaulio moterų ir vyrų grožiu. Įmonei priklauso net 23 skirtingi ir vienas kitą papildantys visame pasaulyje žinomi prekiniai ženklai. Keturiolikoje įvairiose pasaulio šalyse esančių modernių L‘Oreal tyrimų centrų dirba 3000 mokslininkų, besispecializuojančių net 30 skirtingų disciplinų. Jie užtikrina, kad L‘Oreal produktai kuo geriau pasirūpintų vartotojų oda bei plaukais. Kasmet kompanija sukuria 4000 naujų produktų, kuriuos saugo net 30 000 patentų.


L‘Oreal tvaraus vystymosi politika bei griežtas produktų saugumo testavimo reguliavimo reglamentas užtikrina, kad visi kompanijos gaminiai atitinka aukščiausius kokybės standartus. Tarptautinis L‘Oreal saugumo vertinimo padalinys naudoja mokslinę daugiadisciplinę prieigą, kad įvertintų ir užtikrintų produktų saugumą. Ši procedūra apima vertinimus, paremtus naujausiais medicinos bei moksliniai tyrimais bei griežtai reglamentuotu ingredientų ir gatavų produktų saugumo įvertinimu. L’Oréal jau ketvirtus metus iš eilės patenka į tarptautinio socialiai atsakingo investavimo tinklo „Korporatyviniai riteriai“ 100 labiausiai tvarų vystymąsi propaguojančių pasaulio korporacijų sąrašą.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.