3 balandžio 2013

Žinomi Lietuvos žmonės pristatė keturių „Grupo Cortefiel“ linijų pavasario kolekcijas

Pavasario permainų vėjai padvelkė ne tik Lietuvos gamtoje, bet ir mados pasaulyje ‒ jos žinovams ir mylėtojams pristatytos Ispanijos bendrovei „Grupo Cortefiel“ priklausančių keturių linijų pavasario–vasaros kolekcijos. Žaismingame renginyje dalyvavo daugelis mūsų šalies mados ir pramogų pasaulio įžymybių, o kai kurie jų net ryžosi savo jėgas išbandyti kiek kitokiame – modelio – amplua.
Šiuo prekybos centre „Panorama“ vykusiu mados vakaru viena didžiausių Europos tekstilės bendrovių ir vienas ryškiausių mados vardų „Grupo Cortefiel“  pažymėjo savo atėjimą į Lietuvos rinką su keturiais drabužių prekės ženklais „Springfield“, „women‘ secret“, „Cortefiel“ ir „Pedro del Hierro“.
„Mūsų kolekcijos dedikuojamos talentingiems, išskirtinį stilių ir kūrybiškumą vertinantiems žmonėms. Todėl mums be galo malonu, kad šiam šventiniam madų vakarui pavyko suburti tokį būrį talentingų ir originalių asmenybių, kurios mums patikėjo savo pavasario stiliaus sukūrimą ir juo liko labai patenkintos“, – sakė „Grupo Cortefiel“ Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „KarKat Fashion“ vadovė Karinee Sildnik.
Pasak „Springfield“ kolekcijos drabužius demonstravusios dainininkės Augustės Vedrickaitės, modelio rolėje jai teko pabuvoti pirmą kartą ir tikisi, kad ne paskutinį, nes ši patirtis padarė didelį įspūdį. Apibūdindama savo rengimosi stilių, Augustė sakė, kad jai svarbu jaustis patogiai, laisvai, nerūpestingai, bet kartu stilingai. „Komplektas, kurį pristačiau, atitiko visus šiuos kriterijus, todėl jaučiausi savimi, tačiau dar gražesnė ir dar labiau išskirtinė“, – džiaugėsi dainininkė.
Šokėjas ir choreografas Šarūnas Kirdeikis pasakojo, kad jam aprangoje labai svarbus išskirtinumas. „Gyvenime esu nuolat ieškantis žmogus, todėl man patinka, kai tai atsispindi ir mano aprangoje. Labiausiai vertinu įdomias detales, netradicinius sprendimus ir, žinoma, naujas idėjas – tai padeda atskleisti ir išryškinti asmenybę. Manau, kad man sukurtas įvaizdis derinant „Springfield“ ženklo drabužius, mane puikiai atitiko – truputėlį maištaujantis, nebijantis nusižengti aprangos taisyklėms: derinantis klasiką prie gatvės stiliaus, nebūtinai į batus įsiveriantis raištelius, atrodantis ryškiai ir tam neieškantis progos“, – savo stiliaus pojūtį apibūdino Šarūnas.
Naujausią moteriško apatinio trikotažo  „women‘secret“ pavasario–vasaros kolekciją demonstravo ir jos žaismingą nuotaiką perteikė grupės „Pinup girls“ merginos. „Modelių vaidmuo – mums ne naujiena, tačiau pristatydamos moteriškumu alsuojančius, jaukius naktinius drabužėlius jautėmės ypatingai – tarsi fėjos: trapios, mielos ir magiškos“, – sakė dainininkės.
Šventinio vakaro svečius maloniai nustebino naujas dainininko Vaido Baumilos įvaizdis, kuriam, pasirinkus „Pedro del Hierro“ drabužių ansamblį, buvo sukurtas klasikinis, elegantiškas stilius. „Drabužiai, kuriuos teko demonstruoti, visiškai atitiko dabartinį mano stilių – stilingo ir elegantiško vaikino. Ką gali žinoti, galbūt vieną dieną tapsiu solidžiu verslininku, bent jau mano demonstruotas drabužis mane tam labai įkvėpia“, – šypsojosi Vaidas.
Ant pavasariu dvelkiančio podiumo taip pat buvo galima išvystyti dainininkes Aistę Pilvelytę ir Kariną Krysko, šokėjus Donatą Bakėjų, Tadą Rimgailą ir Kristiną Navickaitę-Tiną, aktorę Kristiną Savickytę bei tituluotą gražuolę Gabrielę Martirosianaitę. Nepriekaištingą vakaro estetiką užtikrino ir originaliu Lietuvos įžymybių stiliumi pasirūpino stilistė Olga Filatova-Kontrimienė.
Keturių „Grupo Cortefiel“ prekės ženklų parduotuvės nuo šiol veikia prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Prekės ženklu „women‘secret“ pažymėtas apatinis trikotažas, naktiniai drabužiai, pižamos ir maudymosi kostiumėliai skirti smalsioms, jausmingoms ir dinamiškoms moterims bei merginoms. „Springfield“ linija siūlo jaunatviškus laisvalaikio drabužius 20–30 metų kūrybiškiems vyrams bei moterims. Šiek tiek vyresniems originalaus stiliaus ieškotojams – „Cortefiel“ prekės ženklu pažymėti funkcionalūs miesto stiliaus drabužiai. Ketvirtoji elegancija dvelkianti ir rafinuota „Pedro del Hierro“ linijos apranga skirta klasiką vertinantiems, o kartu šiuolaikiškiems ir veržliems vyrams bei moterims.
„Grupo Cortefiel“ yra viena pirmaujančių tekstilės grupių Europoje, skaičiuojanti dagiau nei šimto metų istoriją. Įsteigta 1880 metais Madride bendrovė šiandien veikia 66 valstybėse ir turi daugiau nei 1900 prekybos vietų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.