26 vasario 2015

Švedijos verslo lyderiai ragina antikorupciją paskelbti Jungtinių Tautų tikslu

Didžiosios Švedijos kompanijos kreipėsi į Jungtines Tautas (JT), kad antikorupcija būtų įtraukta tarp dabar ruošiamų pasaulinių darnaus vystymosi tikslų. Nauja programa pakeis iki šiol įgyvendintus JT Tūkstantmečio vystymosi tikslus.
Kreipimąsi Stokholme pasirašė apie 20 didžiųjų Švedijos kompanijų, tarp kurių yra „Tele2“, SEB, „Ikea“, „H&M“, „Volvo group“, „Ericsson“, „Löfbergs“, „Scania“ ir kitos.


Šis kompanijų susivienijimas jau anksčiau pradėjo bendrą darbą, skirtą individualiai ir kolektyviai mažinti korupciją bei kurti etišką verslo aplinką savo veiklos šalyse.


„Praėjus dešimtmečiui po Tūkstantmečio vystymosi tikslų paskelbimo, matome daug teigiamų permainų. Tačiau korupcija pasaulyje vis dar didina skurdą ir lemia žmogaus teisių pažeidimus. Nusprendėme, kad laikas pokyčius inicijuoti pačioms verslo kompanijoms. Nustatant Tūkstantmečio vystymosi tikslus, verslas beveik nedalyvavo, o dabar yra aktyviai įsitraukęs ir daro teigiamą įtaką. Tai rodo didelę pažangą“, – teigia Marie Baumgarts, „Tele2“ korporacinės atsakomybės vadovė.


JT darnaus vystymosi tikslus svarstoma papildyti raginimu JT šalims-narėms ženkliai sumažinti korupciją ir kyšininkavimą bei skatinti veiksmingą, atsakingą ir skaidrią visų lygių institucijų veiklą.


Naujoji JT programa dabar yra derinama pasaulio valstybių ir turėtų būti patvirtinta šių metų rugsėjo 25 d. Niujorke vyksiančioje Jungtinių Tautų asamblėjoje.


„Antikorupcinė veikla yra svarbi „Tele2“ verslo modelio ir verslo sėkmės dalis. Tokia pozicija ir pastangos ne vienoje šalyje padėjo skatinti sąžiningesnius įstatymus ir pagerino konkurencinę aplinką bei sumažino paslaugų kainas“, – pasakojo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


„Tele2“ veiklą vykdo pagal tarptautines verslo etikos normas ir kovoja su korupcija telekomunikacijų rinkoje. Skaidrumo bei įstatymų laikymosi „Tele2” reikalauja ir iš savo darbuotojų bei partnerių.


Lietuvoje „Tele2“ yra pagrindinis mobiliojo ryšio operatorius 51 proc. gyventojų, rodo 2014 m. gruodį bendrovės „Millward Brown“ atlikta apklausa.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.