1 vasario 2016

Į restoranų tinklo „McDonald‘s“ plėtrą Baltijos šalyse pernai investuota daugiau kaip pusketvirto milijono eurų

„McDonald‘s“ restoranus Baltijos šalyse valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ į tinklo plėtrą regione praėjusiais metais investavo daugiau kaip 3,6 mln. eurų. Beveik pusę šios sumos sudarė investicijos į naujus restoranus Lietuvoje, kurios pernai siekė 1,78 mln. eurų. Per artimiausius kelerius metus bendrovė ketina ir toliau aktyviai plėsti veiklą. Iki 2018 metų planuojama investuoti dar beveik 12 mln. eurų ir tinklo restoranų skaičių Baltijos šalyse  padidinti iki 40.
„Pastaraisiais metais restoranų ir kavinių rinka Baltijos šalyse sparčiai auga. Tam įtakos turi ne tik didėjanti gyventojų perkamoji galia, bet ir besikeičiantys jų laisvalaikio įpročiai. Tai matome ir „McDonald‘s“ restoranuose – vien Lietuvoje pernai kasdien sulaukėme apie 20 tūkst. lankytojų, o tai skatina ne tik augti, bet ir toliau investuoti į gerą lankytojų patirtį, darbuotojų žinias bei jau veikiančių sistemų tobulinimą“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.


Praėjusiais metais Lietuvoje atidaryti du naujos kartos „McDonald‘s“ restoranai, kuriuose įdiegta interaktyvi lankytojų aptarnavimo platforma, atskirtos maisto užsakymo ir paėmimo vietos. Taip pat dar viena, jau ketvirtoji šalyje, „McCafé“ kavinė.


Šiemet į tolesnį tinklo vystymą Lietuvoje planuojamos investicijos turėtų siekti dar apie 1,54 mln. eurų. Šias lėšas planuojama skirti jau daugiau nei dešimtmetį veikiančio restorano Klaipėdoje atnaujinimui, taip pat naujo automobilių aptarnavimo skyriaus „McDrive“ įrengimui Vilniuje.


Skaičiuojama, kad visose trijose Baltijos šalyse bendrovės investicijos į tinklo vystymą 2016 metais sieks apie 3,2 mln. eurų. Tuo tarpu per artimiausius kelerius metus į tinklo plėtrą bei vystymą bendrovė planuoja investuoti iš viso daugiau kaip 11,7 mln. eurų. Beveik 5,5 mln. iš jų ketinama skirti verslo plėtrai Lietuvoje.


Pasak V. Janevskio, per praėjusius metus itin daug dėmesio skirta lankytojų patirties gerinimui. Šios krypties bendrovė ketina laikytis ir ateityje, didelę dalį investicijų nukreipdama į dar spartesnį bei patogesnį lankytojų aptarnavimą.


Laikantis užsibrėžtos strategijos, pernai atidarytuose naujos kartos „McDonald‘s“ restoranuose jau įrengti interaktyvūs liečiamieji ekranai, leidžiantys lankytojams savarankiškai užsisakyti norimo maisto bei gėrimų ir taip sutrumpinanti užsakymo bei atsiskaitymo už prekes laiką. Drauge juose įdiegta ir moderni aptarnavimo sistema, atskirianti maisto užsakymo ir paėmimo vietas. Ši naujovė leidžia paspartinti restorano virtuvės darbo laiką ir dar geriau užtikrinti, jog kiekvienas lankytojas gaus ką tik specialiai jam pagamintą maistą.


Praėjusių metų pradžioje bendrovė investavo į naujo pusryčių meniu įvedimą šalyje. Išskirtinai pusryčių metui subalansuotų sumuštinių ir kitų rytmečio patiekalų gamybai tinklo restoranuose įdiegta speciali maisto paruošimo linija.


Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 33 „McDonald‘s“ restoranai, iš kurių 11 yra įsikūrę Lietuvoje. Vien Lietuvoje tinklo restoranus kasmet aplanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.