5 lapkričio 2015

Visą lapkritį šypsenos virs parama socialiai remtinų šeimų vaikams

Tradiciškai lapkritį pirmaujantis restoranų tinklas „McDonald‘s“ pradeda mėnesį truksiančią labdaros iniciatyvą „McHappy Day“. Jos metu už kiekvieną lankytojų atsiųsta nuotrauką su specialia akcijos šypsena tinklas skirs po 1 eurą Lino Kleizos labdaros ir paramos fondui. Už šiemet surinktas lėšas „McDonald‘s“ drauge su L. Kleizos fondu prisidės prie LPF „Tavo galimybė“ vaikų dienos centro atnaujinimo Kaune. Šiemet tokia iniciatyva vykdoma jau keturioliktus metus iš eilės, per kuriuos iš viso jau surinkta daugiau kaip 125 tūkst. eurų.
„Vienas iš pagrindinių mūsų veiklos tikslų – parama socialiai jautriose šeimose augantiems vaikams ir jaunuoliams. Ir nors padėtis šalies globos ir jaunimo užimtumo įstaigose gerėja, vis dar netrūksta tokių, kuriems labai svarbi kiekvieno iš mūsų parama, net jei tai vos vienas euras. Skaudu, jog šiandien vis dar yra vaikų dienos centrų, kuriems trūksta, atrodo, pačių elementariausių dalykų – kaip kokybiška šildymo sistema“, – sako krepšininkas Linas Kleiza.


Visos šiųmetės iniciatyvos metu surinktos lėšos bus skirtos Kaune įsikūrusiam LPF „Tavo galimybė“ vaikų dienos centrui, kuriame kasdien lankosi apie 15 vaikų iš socialiai remtinų ar asocialių šeimų, atnaujinti. Jau 15 metų centras siekia suteikti vaikams ir jaunuoliams aplinką, saugią nuo smurto, privartos, elgetavimo ar alkoholizmo bei narkomanijos. Čia jiems suteikiama galimybė ne tik leisti laisvalaikį, bet ir gauti šilto maisto, nusiprausti, apsivilkti švariais drabužiais. Pasak centro vadovo Hario Urvinio, šiuo metu centrui labiausiai reikia patalpų apšiltinimo, sienų bei grindų remonto ir naujos šildymo sistemos, kuri leistų savarankiškai reguliuoti centro patalpų šildymą rudens bei žiemos mėnesiais. Efektyvesnė šildymo sistema ne tik leis geriau apšildyti sename pastate įsikūrusias centro patalpas, bet ir sutaupyti lėšų kitiems centro lankytojų poreikiams užtikrinti.


„Kasdienėje veikloje skiriame daug dėmesio šeimoms, kurios yra vienas iš mūsų verslo prioritetų. Dėl to jaukią ir šiltą aplinką siekiame sukurti ne tik savo restoranuose, bet ir vaikų gydymo, globos bei ugdymo įstaigose, prisidėdami prie naujo inventoriaus įsigijimo ar jų infrastruktūros gerinimo. Tačiau tikime, kad kur kas daugiau galime nuveikti visi drauge, suvienydami savo pastangas geriems darbams. Dėl to visus ir kiekvieną norime pakviesti prisidėti prie šios labdaros iniciatyvos ir savo šypsenas paversti parama vaikams, kuriems jos šiandien labiausiai reikia“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis. 


Pernai pirmą kartą šios labdaros iniciatyvos istorijoje „McDonald‘s“ pakvietė savo lankytojus prie paramos projekto prisidėti šypsenomis. „McHappy Day“ simboliu jau tapusios plačios šypsenos šiemet ir vėl kviečia jas paversti parama skurdžiai gyvenančių šeimų vaikams. Visą lapkričio mėnesį kiekvienas atvykęs į bet kurį „McDonald‘s“ restoraną Lietuvoje galės nemokamai įsigyti „McHappy Day“ šypsenos trafaretą, o įsiamžinę su juo nuotraukoje paversti 1 euru, įkeldami į akcijos interneto svetainę, adresu www.mcd.lt/sypsena.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.