25 kovo 2014

Vilniaus verslo centruose – spartesnis „Tele2“ mobilusis internetas

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pagerino mobilųjį internetą dešimtyje Vilniaus verslo ir prekybos centrų. Naujos 3G ryšio stotys ir papildomi ryšio stiprintuvai operatoriaus klientams leis dar intensyviau naudotis sparčiu mobiliuoju internetu.
Dar kokybiškesniu ryšiu „Tele2“ klientai jau gali naudotis verslo centruose „Green Hall“ ir „Verslo uostas“, „Swedbank“ klientų aptarnavimo centre Konstitucijos prospekte, prekybos centruose „Akropolis“ ir „Europa“, baldų salone „Ikea“ bei verslo centruose, įsikūrusiuose Jogailos g. 4, Goštauto g. 40 ir Goštauto g. 40B.


„Gyventojai ir verslas mobiliuoju internetu naudojasi vis intensyviau, todėl labai daug dėmesio skiriame kokybei. Plečiame „Tele2“ tinklą ir geriname ryšio kokybę, kad internetas be trikdžių veiktų visur, kur reikia žmonėms“, – sakė Valerijus Kovzanas, „Tele2“ technikos direktorius.


Prekybos ir verslo centruose lankosi labai daug žmonių, jie vis daugiau naršo mobiliajame internete. Atsižvelgdama į augantį vartojimą, „Tele2“ nuolat investuoja į ryšio kokybę ir diegia naujas bazines ryšio stotis bei ryšio stiprintuvus.


„Tele2“ 2G ryšys šiuo metu yra plačiausias Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, jis dengia 98,9 proc. šalies teritorijos. Operatoriaus 3G ryšio tinklas šiuo metu apima 79,4 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.


„Tele2“ pastaraisiais metais ypač sparčiai augina savo verslo klientų skaičių. Jų skaičius 2013 m. pabaigoje pasiekė 138,6 tūkst. ir buvo 16,4 proc. didesnis nei prieš metus.


Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ vasarį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų. Daugiau nei pusė tyrimo dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.