30 gegužės 2014

Vartotojai nesulauks nepageidaujamų „Tele2“ rinkodaros skambučių

Lietuvos gyventojai iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ nebesulauks nepageidaujamų telerinkodaros skambučių.
Iki šiol bendrovės specialistai paslaugas telefonu siūlydavo paskambinę atsitiktinai sugeneruotais numeriais, o žmogaus sutikimą išklausyti pasiūlymą gaudavo pokalbio metu.


Gegužę valstybės institucijos pateikė išaiškinimus, kad telerinkodarą galima vykdyti tiktai gavus išankstinį žmogaus sutikimą, o skambučiai atsitiktinai sugeneruotais numeriais pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymus.


„Griežtai laikomės teisės ir etikos normų, todėl operatyviai įgyvendiname valstybės institucijų išaiškinimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Laikydamiesi teisės aktų, bendrovės telerinkodaros specialistai nebeskambins vartotojams, kurie nepateikė sutikimų gauti pasiūlymus telefonu. Naujoji tvarka įsigalioja nuo rytdienos.


„Tele2“ paslaugas galima įsigyti ne tiktai telefonu – bendrovė klientus aptarnauja 106 savo salonuose 49 šalies miestuose. Paslaugas taip pat galima užsisakyti ir operatoriaus interneto svetainėje, o kurjeriai sutartis bei įrangą pristato visur Lietuvoje.


Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ balandį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 50 proc. Lietuvos gyventojų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.