3 rugsėjo 2013

Tyrimas: savo operatoriumi labiausiai patenkinti „Tele2“ klientai

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klientai yra labiausiai linkę rekomenduoti savo operatorių. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės „RAIT“ liepos mėnesį atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonių tyrimas.
61 proc. apklaustų „Tele2“ klientų į klausimą „Ar rekomenduotumėte Jūsų naudojamą mobiliojo ryšio operatorių savo draugams ir artimiesiems?“ atsakė teigiamai. Kitų operatorių paslaugas rekomenduotų 55 proc. bei 41 proc. apklausoje dalyvavusių jų klientų.
 
„Apklausa patvirtina – klientai žino, kad iš „Tele2“ kokybiškas paslaugas gaus už mažą kainą, o mus rekomendavus nebus gėda prieš draugus ir artimuosius. Bendrovei tai yra pats geriausias įvertinimas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
 
„Tele2” klientai taip pat labiausiai patenkinti operatoriaus paslaugų kokybe. 70 proc. apklaustųjų bendrovės teikiamas paslaugas įvertino „gerai” arba „labai gerai”. Kitų mobiliojo ryšio operatorių kokybę taip įvertino 69 proc. ir 64 proc. tyrimo dalyvių.
 
Vertindami ryšio aprėptį, 71 proc., apklausos dalyvių „Tele2” ją apibūdino kaip „gerą” arba „labai gerą”. Kitų operatorių mobiliojo ryšio padengimą taip įvertino 67 proc. ir 63 proc. respondentų.
 
Anksčiau atliktas tyrimų kompanijos „EPSI Baltic“ tyrimas parodė, kad „Tele2“ aukščiausią įvertinimą pelnė ir tarp verslo klientų. Savo operatoriumi jie buvo patenkinti labiausiai ir bendrovei skyrė 78,4 taškus. Kitų operatorių šis įvertinimas buvo 77 ir 72,6 taškai.
 
Gyventojų nuomonės tyrimą telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ užsakymu liepos mėn. atliko rinkos tyrimų bendrovė „RAIT“. Apklaustoje dalyvavo 1003 15-74 metų Lietuvos gyventojai.
 
 
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.