1 birželio 2012

Tyrimas: pilnavertei vaikų raidai sportas yra būtinas

Pasaulinės vaikų gynimo dienos proga tarptautinė kompanija „Procter&Gamble“ kviečia atsigręžti į sporto teikiamą naudą augančiai asmenybei. Sportas ugdo vaikų discipliną ir komandinį jausmą, o tai prisideda prie jų gerovės kūrimo. Tokias išvadas pateikė kompanijos užsakymu Oksfordo universiteto (Jungtinė Karalystė) Socialinių problemų tyrimo centro (SIRC) atliktas „Jaunimo vystymosi per sportą“ tyrimas.
Tyrimo duomenimis, sportas formuoja vaikų gebėjimus nusistatyti tikslus, stebėti savo progresą, valdyti laiką, išlaikyti dėmesį ir kontroliuoti emocijas. Be to, konkurencinga ir į rezultatą orientuota sporto aplinka ugdo vaikų tvarkymosi su probleminėmis situacijomis įgūdžius. Tyrimo ataskaitoje taip pat teigiama, kad labiausiai sportuoti yra linkę 9-12 metų vaikai, o mažiausiai – paaugliai.


Sporto tendencijomis „Procter&Gamble“ domėjosi vykdydama vieną „Ačiū tau, Mama“ programos projektų – „Padėkite paremti Lietuvos ateities olimpiečius“. Siekdama tinkamai įvertini šias tendencijas ir išsiaiškinti, kaip gyventojai supranta sporto teikiamą naudą, kompanija atliko dar vieną apklausą Centrinėje Europoje.


Šioje apklausoje dalyvavo devynių šalių gyventojai: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Čekijos, Kroatijos, Slovėnijos, Slovakijos ir Vengrijos.  Paaiškėjo, kad Centrinėje Europoje gyventojai labiausiai sportą vertina dėl ugdomo disciplinos ir solidarumo jausmo. Toks vertinimas kiek skiriasi Baltijos šalyse: latviai ir estai pažymi fizinius privalumus, o lietuviai akcentuoja tiesiog geresnę bendrą savijautą.


Projektas „Padėkite paremti Lietuvos ateities olimpiečius“ yra įgyvendinamas kartu su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu (LTOK), siekiant paremti jaunus ir talentingus sportininkus. Iš surinktų lėšų, gautų už perkamus „Procter&Gamble“ produktus nuo balandžio 1 iki birželio 30 d., LTOK padės jauniesiems sportininkams finansuoti sportinę veiklą ir vystyti gebėjimus, kad jie taptų ateities olimpiečiais.


Daugiau informacijos apie programą pateikiama „Ačiū Tau, Mama“ svetainėje www.aciutaumama.pg.com.


Apie P&G
P&G palengvina maždaug 4,4 milijardų žmonių gyvenimus visame pasaulyje per savo patikimus ir kokybiškus prekės ženklus. Tarp kompanijos valdomų ženklų yra Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur® ir kiti. Veiklą vystydama maždaug 80 šalių, bendrovė savo prekės ženklus platina 180 pasaulio valstybių. Daugiau informacijos apie bendrovę ir jos valdomus prekės ženklus rasite apsilankę www.pg.com
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.