30 gegužės 2013

Tyrimas: lietuviai savo gimtadienio neįsivaizduoja be torto ir dovanų

Pasaulio vaizdavimo sprendimų namams ir verslui lyderės bendrovės „Canon“ užsakymu atliktas tyrimas apie Lietuvos gyventojų pasirengimą gimtadienio šventei. Tyrimo rezultatai parodė, kad net pusė apklaustųjų rengiasi šventei ne ilgiau kaip savaitę (nuo 1 iki 7 dienų). Vos 5 proc. apklaustųjų šventei skiria tiek laiko, kad ji būtų išbaigta iki smulkmenų. Tuo tarpu 27 proc. apklaustųjų išvis neskiria dėmesio tokioms šventėms.
„Tyrimu siekėme sužinoti, kaip lietuviai ruošiasi gimtadienio šventėms. Kaip ir tikėjomės, suorganizuoti tokiai šventei neskiriama daug laiko, tačiau ji neįsivaizduojama be torto ir dovanų. Kaip parodė tyrimo rezultatai, lietuviams svarbu gimtadienio akimirkas įamžinti fotografuojant bei filmuojant,“ – sakė „Canon“ atstovas Lietuvoje Andrius Klimavičius.
 
Pasak A. Klimavičiaus, pagal tyrimą neturintieji galimybės įamžinti asmeninės šventės akimirkų su profesionalaus fotografo pagalba, tai daro patys – net 44 proc. respondentų atsakė, kad gimtadienio akimirkas įamžina fotografuodami. O 23 proc. respondentų gimtadienius tiek fotografuoja, tiek filmuoja.
 
Respondentų paklausus, kokia suma skiriama gimtadienio šventėms organizuoti, paaiškėjo, kad dažniausiai gimtadienio šventei jie skiria nuo 100 iki 200 Lt (28 proc. atsakiusiųjų) arba nuo 200 iki 500 Lt (23 proc.).
 
Jei turėtų galimybę, apklausos dalyviai patys neruoštų gimtadienio vaišių – net 42 proc. apklaustųjų užsisakytų vaišių tiekėjus. Respondentai mielai samdytų profesionalų fotografą (22 proc.) ar muzikantus (31 proc.). Net 21 proc. apklausoje dalyvavusių asmenų atsakomybę už gimtadienio šventės rengimą perduotų įmonei, organizuojančiai renginius.
 
Į tyrimo klausimą apie gimtadienio atributus net 56 proc. respondentų atsakė, kad neįsivaizduoja savo gimtadienio be torto, 12 proc. respondentų kaip svarbiausią gimtadienio atributą nurodė draugus ar artimuosius.
 
Tyrimą apie gimtadienio švenčių organizavimą bendrovės „Canon“ užsakymu atliko tyrimų agentūra „Omnicom Media Group“. Internetinėje apklausoje dalyvavo 905 respondentai.
 
 Apie „Canon Europe“
 
 „Canon Europe“ yra Japonijos bendrovės „Canon Inc.“, kuri yra viena pasaulio vaizdavimo sprendimų namams ir verslui lyderių, dukterinė bendrovė.
 
„Canon Europe“ dirba dviejose tikslinėse rinkose: verslo sprendimų (IT plėtojimas, sprendimai ir paslaugos biurams bei įmonėms, užsiimančioms profesionaliu spausdinimu) ir vaizdo apdorojimo technologijų (fotoaparatai, vaizdo kameros, spausdintuvai, skaitytuvai, fakso aparatai ir daugiafunkciniai įrenginiai).
 
„Canon Europe“ taip pat tiekia pramoninius gaminius, tarp jų transliavimo lęšius, puslaidininkius ir medicininę įrangą. Bendrovės biuruose Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje (EMEA) dirba apie 13 tūkstančių specialistų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.