29 birželio 2012

Tyrimas: kas antras vairuotojas nesigilina į automobilių priežiūros produktų vartojimo instrukcijas

Eksploatacinius skysčius transporto priemonėms gaminančios Lietuvos bendrovės „Lesta“ iniciatyva atliktas tyrimas parodė, kad beveik pusė Lietuvos vairuotojų (42,7proc.) nesigilina į automobilių priežiūrai skirtų produktų vartojimo instrukciją. Kas dešimtas jų neskaitantis respondentas teigė, jog dėl to patyrė smulkių ar stambių nuostolių. „Lesta“ technologės Živilės Dumčiuvienės teigimu, norit to išvengti bei apsaugoti savo sveikatą, įdėmiai skaityti šias instrukcijas yra būtina.
Technologės teigimu, netaisyklingas šių produktų naudojimas sukelia tiek smulkius, tiek ir stambius automobilio paviršių pažeidimus, gali anksčiau laiko nudilinti tekstilę ar net pažeisti dažų sluoksnį. Ji pažymi, jog prieš naudojant cheminį produktą, svarbu susipažinti su ant jo pakuočių pateikiama informacija apie galimus produkto pavojus ir saugų jo naudojimą ir dėl to, kad dažnai jų sudėtyje yra nuodingų medžiagų.


„Taip, kaip esame pripratę studijuoti maisto produktų sudėtį bei vengiame produktų, turinčių žalingų maisto medžiagų, reikėtų įprasti įsigilinti į valymo produktų etiketes, jų sudėtį. Juose pateikiami pravartūs nurodymai ir patarimai, pavyzdžiui, nurodyti veiksmai, kurios būtina atlikti netyčia paragavus produktą ar jam patekus ant odos. Žinodami, kaip į tai reaguoti, išvengsite galimų skaudžių nelaimių“, – sako Ž.  Dumčiuvienė.


Ž.  Dumčiuvienės teigimu, produktų instrukcijų skaitymo praktika yra ne tik atsakingo požiūrio į save rodiklis, tačiau ir į mus supančią aplinką.


„Kuomet šie produktai yra išmetami juos išpilant ar neatsakingai kur paliekant, keliamas pavojus tiek aplinkiniams, tiek ir gamtai. Dar daugiau, netyčia sumaišius panašios kilmės medžiagas atsiranda realus sprogimo ar nuodingų dujų išsiskyrimo pavojus, tad perpilti medžiagas į skirtingus buteliukus ar skiesti jas su kitomis medžiagomis yra griežtai draudžiama“,  – atkreipia dėmesį technologė.


Ž. Dumčiuvienė pataria rinktis tuos gaminius, kuriuose nėra pavojingų medžiagų, pavyzdžiui, amonio hidroksido, kuris dirgina odą ir kvėpavimo takus, stiprių rūgščių ir šarmų, amoniako, chloro, taip pat alergizuojančių kvapiųjų ir kitų kenksmingų medžiagų.


Automobilių priežiūros apklausą atliko tyrimų agentūra „Omnicom Media Group“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.