15 gegužės 2012

Tyrimas: jaunimas keičia televizoriaus žiūrėjimo įpročius

„LG Electronics“ (LG) Baltijos šalyse atliktas tyrimas atkleidė, jog Lietuvoje, kaip ir Latvijoje bei Estijoje, jauni žmonės linkę mažiau laiko leisti prie televizoriaus. Skiriamą laiką jie naudoja ne tradicinės televizijos programų peržiūrai, o pramoginiam turiniui, naršymui internete ar žaidimams. Nors didumai lietuvių svarbiausias kriterijus renkantis naują televizorių yra kaina, 15-29 m. amžiaus žmonės linkę vis didesnį dėmesį skirti funkcionalumui ar ekrano dydžiui.
„Televizoriaus žiūrėjimo įpročiams įtaką daro naujos funkcijos, tokios kaip „Smart TV“. Jos išplečia įprastines televizoriaus savybes ir leidžia naudotis įvairiomis pramogų programėlėmis, naršyti internete. Natūralu, kad kaip ir daugeliui naujovių, joms imliausi yra jauni žmonės“, – sakė Vjaceslavs Sergejevs, „LG Electronics Latvia“ viešųjų ryšių atstovas Baltijos šalims.


Tyrimas atskleidė, jog kuo jaunesni yra žmogus, tuo mažiau laiko jis praleidžia prie televizoriaus, ir atvirkščiai. 23 proc. 15-29 m. žmonių prie televizoriaus per dieną praleidžia mažiau nei valandą, dar 11 proc. o visiškai nežiūri. Beje, mažai laiko prie televizoriaus ekranų linkę praleisti ir sostinės gyventojai. Pastebima ryški koreliacija tarp televizoriaus žiūrėjimo ir pajamų – didesnes pajamas gaunantys lietuviai šiam pomėgiui skiria mažiau laiko, ir atvirkščiai.


34 proc. Lietuvos gyventojų prie televizoriaus praleidžia apytiksliai 1-2 val., 21 proc. – 3-4 val. ir tik 7 proc. teigia visiškai nežiūrintys televizoriaus. Daugiausiai laiko per dieną televizorių žiūri 50-71 m. amžiaus žmonės – 54 proc. jų tam skiria 3 valandas arba daugiau. Ši amžiaus grupė televizoriaus žiūrėjimą įvardija kaip vieną mėgstamiausių laisvalaikio pomėgių. Įdomu tai, kad Lietuvoje nebuvo nei vieno šios amžiaus grupės atstovo, visai nežiūrinčio televizoriaus.


91 proc. lietuvių kaina yra svarbiausias veiksnys renkantis naują televizorių (Latvijoje – 62 proc., Estijoje – 76 proc.). Televizoriaus funkcionalumas yra antras svarbiausias kriterijus, trečias – ekrano dydis, kuris, beje, vyriškajai auditorijai (65 proc.) yra svarbesnis nei funkcionalumas.


Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 117 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2011 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 49 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. Daugiau informacijos pateikiama www.LGnewsroom.com.


Apie „LG Electronics Home Entertainment Company“
„LG Electronics Home Entertainment Company“ – viena didžiausių plokščiųjų ekranų, garso ir vaizdo produkcijos, monitorių, komercinių ekranų ir saugos sistemų gamintojų pasaulyje. Kompanija gamina skystųjų kristalų (LCD) ir plazminius televizorius, LED skystųjų kristalų monitorius, namų kino sistemas, „Blu-ray“ grotuvus, audio komponentus, vaizdo grotuvus ir plazminius ekranus. Kurdama daugiafunkcinius prietaisus LG daug dėmesio skiria gaminių dizainui ir technologinėmis naujovėms, atveriančioms naujas laisvalaikio namuose galimybes. „LG Electronics Home Entertainment Company“ – taip pat ir viena didžiausių kompanijų, gaminančių  verslui skirtus produktus: skaitmeninio parašo, vaizdo konferencijų sistemas ir IP saugos kameras.  Daugiau informacijos – www.lge.com.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.