1 kovo 2016

„Tele2“ patys taiso jau 60 proc. klientų telefonų

Praėjusių metų pabaigoje pradėjęs veikti „Tele2“ Telefonų priežiūros centras jau yra autorizuotas taisyti daugelio mobiliųjų telefonų gamintojų įrenginius, o su likusiais autorizacijos yra dabar derinamos. Telefonų priežiūros centro specialistai vietoje sutaiso apie 60 proc. sugedusių klientų telefonų. Tai leidžia remontą atlikti greičiau, nei juos siunčiant gamintojams.
„Tele2“ remonto centre jau galima taisyti „Samsung“, „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“ įrenginius, o artimiausiu metu prie sąrašo prisijungs ir „Huawei“. Garantinis ir negarantinis remontas čia atliekamas ne tik „Tele2“ pirktiems įrenginiams.
 
„Telefonus pradėjome remontuoti patys, nes norėjome klientams pasiūlyti geresnę paslaugų kokybę ir sutrumpinti telefonų remonto laiką. Žmonės labai vertina tai, kad teikiame ne tik garantinio, bet ir negarantinio remonto paslaugas. Tai labai patogu – atnešus telefoną tiesiai į Vilniaus „Akropolyje“ esantį centrą jam pataisyti kartais užtenka poros valandų“, – sakė Evaldas Viselga, „Tele2“ Telefonų priežiūros centro vadovas.
 
Pasak jo, vidutinė taisymo trukmė yra vos 3 dienos, o tokių atvejų, kai telefono remontas užtrunka ilgiau nei savaitę, yra mažiau nei 2 procentai. „Siekdami tokias paslaugas siūlyti nepriklausomai nuo telefono modelio, stengiamės kuo greičiau gauti visų gamintojų autorizacijas“, – pasakoja E. Viselga.
 
Dabar „Tele2“ Telefonų priežiūros centras Lietuvoje yra vienas iš vos kelių telefonų gamintojų sertifikuotų centrų. Taip yra todėl, kad sertifikatų gavimas reikalauja investicijų į technologijas ir remonto įrangą bei užtikrina paslaugų kokybę. Be to, sertifikuoti centrai yra nuolat tikrinami ir vertinami mobiliųjų įrenginių gamintojų.
 
Sugedusi mobilųjį telefoną galima atiduoti taisyti ir bet kuriame „Tele2“ salone – jis bus nemokamai pristatytas į remonto centrą Vilniuje.
 
Telefonų remonto centro statistika rodo, kad beveik 100 proc. atnešamų remontuoti telefonų yra išmanieji – paprastus mygtukinius telefonus žmonės dažniau nusprendžia pakeisti naujais.
 
Didžiąją dalį negarantinių telefonų remontų „Tele2“ Telefonų priežiūros centre sudaro telefonų dūžiai – tai yra įprasta išmaniųjų „liga“, nuo kurios geriausiai padeda telefonų draudimas. Remiantis žiemos statistika, dėl dūžių buvo nukentėję 6 iš 10 telefonų. Dėl 3 iš 10 telefonų gedimo atvejų buvo kaltas neigiamas drėgmės poveikis. 1 iš 10 gedimų lemia kitos priežastys. Pavyzdžiui, žiemą – šalčio poveikis, vasarą – į telefoną patekęs smėlis.
 
Garantinio remonto atvejai sudaro mažesnę dalį sprendžiamų gedimų. Juos lemia vidiniai telefonų defektai, o tokių pasitaiko mažai. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.