21 balandžio 2015

„Tele2“ pajamas didino mobilusis internetas ir inovacijos

Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Tele2“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 3,9 proc. ir pasiekė 35,8 mln. eurų.
~~Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 37,6 proc. Tai sudarė 13,3 mln. eurų – 9 proc. daugiau nei 2014 m. pirmąjį ketvirtį.


„Pajamas labiausiai didino išaugę klientų poreikiai. Žmonės iš savo telefonų nori gauti daugiau, todėl užtikrinus prieinamas kainas augo ne tik pokalbių trukmė ir naršymas, bet ir naujų paslaugų populiarumas. Taip pat žmonės renkasi vis geresnius telefonus. Ateinantį ketvirtį daugiausia dėmesio skirsime 4G tinklo plėtrai, ir naujos ryšio galimybės bus dar lengviau prieinamos visiems“, – pasakojo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Pasak jo, verslo klientų naudojimąsi paslaugomis labiausiai didino 4G mobilusis internetas ir inovacijos – telemetrijos sprendimai ir verslo optimizavimo paslaugos „Tasker“, „Tele2 Call“, „SMS verslui“.


„Tele2“ mobiliojo interneto vartojimas šiemet išaugo daugiau nei dvigubai (116 proc.) ir pasiekė daugiau nei 1,8 mlrd. megabaitų.


Mobiliuoju ryšiu „Tele2“ klientai per ketvirtį prakalbėjo 973,8 mln. minučių – 5 proc. daugiau nei prieš metus.


Bendrovės verslo klientų per metus padaugėjo 3,6 proc., iki 139,5 tūkst. Iš viso „Tele2” paslaugomis dabar naudojasi beveik 1,8 mln. vartotojų.


„Tele2“ toliau didino investicijas į kokybę, tinklo plėtrą ir naujas paslaugas. Per ketvirtį tam skirta 4 mln. eurų – daugiausia per pastaruosius trylika ketvirčių.


Daugiausia investicijų skirta spartaus mobiliojo interneto 4G tinklui. Dabar jį sudaro daugiau nei 330 4G ir 4G+ ryšio bazinių stočių. „Tele2“ 4G ryšys jau prieinamas 70 proc. gyventojų. Iki metų  pabaigos 4G ryšiu galės naudotis 90 proc. gyventojų.


Lietuvoje „Tele2“ yra pagrindinis mobiliojo ryšio operatorius 51 proc. gyventojų, rodo 2014 m. gruodį bendrovės „Millward Brown“ atlikta apklausa.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.