21 liepos 2015

„Tele2“ pajamas augino išpopuliarėjęs 4G internetas

Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Tele2“ pajamos antrąjį šių metų ketvirtį išaugo 11 proc. ir pasiekė 40,8 mln. eurų.
Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 35,6 proc. Tai sudarė 14,2 mln. eurų – 1,5 proc. daugiau nei 2014 m. antrąjį ketvirtį.


Bendrovės paslaugų kainos toliau mažėjo, bet augimą lėmė aktyvesnis naudojimasis ryšio paslaugomis ir metų pradžioje pradėjęs veikti „Tele2“ spartaus 4G ryšio tinklas. Per pusę metų 4G duomenų dalis „Tele2“ tinkle išaugo dvidešimt kartų – nuo 1 iki 22 procentų.


„Tele2“ klientai antrąjį ketvirtį sunaudojo beveik 1,9 mlrd. megabaitų – dvigubai daugiau (93 proc.) nei pernai.


„Ryšio kainos, ypač interneto, toliau mažėjo. Tai leido žmonėms daugiau naudotis paslaugomis, pirkti išmaniuosius telefonus, o mums – pasiekti dar geresnių rezultatų. Ypač ryškus 4G interneto augimas – žmonės įvertino spartų internetą už gerą kainą ir dabar matome tikrą mobiliojo interneto sprogimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


3G interneto vartotojas „Tele2“ tinkle per mėnesį vidutiniškai sunaudoja 0,5 GB duomenų. Tuo tarpu vienam 4G interneto vartotojui vidutiniškai tenka dvigubai daugiau – 1 GB duomenų. Spartesniu internetu žmonės naudojasi aktyviau.


Mobiliuoju ryšiu „Tele2“ klientai per ketvirtį prakalbėjo 1044 mln. minučių – 7 proc. daugiau nei prieš metus.


Iš viso „Tele2” paslaugomis dabar naudojasi 1,76 mln. vartotojų. Verslo klientų skaičius pasiekė  139,7 tūkst. ir yra 5 proc. didesnis nei tuo pat metu pernai.


„Tele2“ toliau investavo į paslaugų kokybę ir tinklo plėtrą. Šiemet tam jau skirta 6,8 mln. eurų.


Daugiausia investicijų skirta 4G ryšio plėtrai. Dabar jį sudaro 500 4G ir 4G+ ryšio bazinių stočių. 4G ryšys pasiekiamas daugiau nei 80 proc. gyventojų, ir jau daugiau nei 60 Lietuvos miestų. Tuo tarpu dar spartesniu 4G+ ryšiu gali naudotis jau 20 proc. šalies gyventojų.


Iš viso pirmąjį pusmetį „Tele2“ pajamos sudarė 76,7 mln. eurų ir buvo 7,6 proc. didesnės nei praėjusiais metais. Bendrovės pusmečio EBITDA marža siekė 36,5 proc. – 27,6 mln. litų, 5 proc. daugiau nei prieš metus.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.