24 liepos 2014

„Tele2“ klientai naudosis patogesne savitarnos svetaine

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ atnaujino privatiems klientams skirtą savitarnos svetainę „Mano Tele2“. Įdiegtos papildomos funkcijos ir patogesnis meniu pagal sutartis mokantiems „Tele2“ klientams leis paprasčiau naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis. Savitarna skirta tiek privatiems, tiek verslo klientams.
„Nauja savitarnos svetainė yra patogesnė vartotojams. Jos dizainas lengvai prisitaiko tiek prie kompiuterio, tiek prie mobiliojo telefono ekrano, o aiškus įrankių meniu ir papildomos funkcijos taupo laiką. Dabar norint pakeisti planą ar užsisakyti papildomų paslaugų, klientams nebereikia kreiptis į klientų aptarnavimo centrą ar salonus”, – sakė Vaidotas Bražinskas, „Tele2“ internetinių paslaugų produkto vadovas.


Nauja „Mano Tele2“ svetainė yra susieta su socialiniu tinklu „Facebook“ ir paieškos sistema „Google“. Tai vartotojams leidžia prie savitarnos svetainės prisijungti per turimą socialinio tinklo paskyrą.


Priklausomai nuo turimo mobiliojo ryšio plano ir įsipareigojimų, naujoje savitarnos svetainėje privatūs „Tele2“ klientai turės didesnį mokėjimo planų ir papildomų paslaugų užsakymo pasirinkimą.


Atnaujinant svetainę, ją papildė naujos ir patobulintos funkcijos. Pavyzdžiui, čia galima įjungti pranešimus apie praleistus skambučius, siunčiamus elektroniniu paštu arba papildomu telefono numeriu.


Svetainėje galima matyti ryšio paslaugų statistiką apie per pastaruosius šešis mėnesius prakalbėtas minutes, išsiųstas SMS žinutes ir išnaršytus megabaitus. Čia taip pat pateikiama detali savitarnos svetainėje atliktų veiksmų istorija: mokėjimai, planų užsakymai ar sustabdymai, SIM kortelės, kredito limito keitimai ir kita.


Vartotojai, kurie turi daugiau nei vieną SIM kortelę, „Mano Tele2“ svetainėje turimus numerius gali sudėlioti pagal prioritetą ir kiekvienam jų suteikti pavadinimą. Tai palengvins mokėjimo planų valdymą bei papildomų paslaugų užsakymą.


Pagal sutartis mokantys „Tele2“ klientai atnaujintą savitarnos svetainę gali pasiekti adresu https://mano.tele2.lt.


Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.