21 spalio 2015

„Tele2“ augimo varikliai – 4G internetas, telefonai ir papildomos paslaugos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamas trečiąjį šių metų ketvirtį augino mobiliojo interneto populiarėjimas, didesni telefonų pardavimai ir „Tele2“ sukurtos papildomos paslaugos privatiems ir verslo klientams.
„Paslaugų kainos praėjusį ketvirtį mažėjo, bet pajamas didino augęs naudojimasis internetu ir telefonų pardavimai. Naršymas ir papildomos telefonų funkcijos vis svarbesni, todėl klientai renkasi geresnius ir naujesnius telefonus. Taip pat vis svarbesnę vietą „Tele2“ pajamose užima papildomos paslaugos, kurios leidžia sutaupyti ar praplečia telefono panaudojimo ribas. Pasiteisina mūsų strategija duoti klientams kokybiškas paslaugas už gerą kainą ir padėti išnaudoti visas telefono galimybes“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Iš viso per tris šių metų ketvirčius „Tele2“ pajamos sudarė 120,9 mln. eurų ir buvo 7,5 proc. didesnės nei praėjusiais metais. Bendrovės 9 mėn. EBITDA marža siekė 35,8 proc. – 42,7 mln. litų. Tai 2,1 proc. daugiau nei prieš metus.


Trečiąjį ketvirtį operatoriaus pajamos išaugo 7,3 proc. ir pasiekė 44,2 mln. eurų. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 34,6 proc. Tai sudarė 15,1 mln. eurų, 2,6 proc. mažiau nei prieš metus.


Tačiau atmetus anksčiau atliktą 2014 m. trečiojo ketvirčio finansinių rezultatų korekciją, kai ketvirčio pajamos ir EBITDA buvo padidinti 1,67 mln. eurų, 2015 m. trečiojo ketvirčio „Tele2“ pajamos realiai didėjo 11,8 proc., o EBITDA augo 8,7 proc.


„Tele2“ klientai antrąjį ketvirtį sunaudojo daugiau nei 3 mlrd. megabaitų – daugiau nei dvigubai daugiau (120 proc.) nei pernai.


Daugiausiai tai lėmė spartaus 4G interneto tinklo plėtra. Jis prieinamas jau 85 proc. Lietuvos gyventojų, o dar spartesnis 4G+ internetas – 30 proc. gyventojų . Per ketvirtį „Tele2“ 4G ir 4G+ bazinių stočių padaugėjo 100, iki 600.


Mobiliuoju ryšiu „Tele2“ klientai per ketvirtį prakalbėjo 1018 mln. minučių – 2,6 proc. daugiau nei prieš metus.


Trečiąjį ketvirtį, ruošiantis naujiems mokslo metams, „Tele2“ klientų dėmesio centre buvo telefonai. Įrangos įsigijimui jie skyrė 33 proc. daugiau nei prieš metus. 75 proc. visų „Tele2“ klientų dabar nuperkamų telefonų yra išmanieji.


„Tele2“ rezultatus taip pat gerino papildomos paslaugos verslo ir privatiems klientams – nuo verslo valdymo sprendimų TASKER ir „SMS verslui“ iki telefonų draudimo ir pigių skambučių iš užsienio paslaugos „Tele2 Call“. Per trejus pastaruosius metus „Tele2“ pristatė daugiausiai inovatyvių paslaugų mobiliojo ryšio rinkoje ir įsitvirtina kaip pagrindinė naujų paslaugų kūrėja tarp mobiliojo ryšio operatorių.


Į kokybės gerinimą, tinklo plėtrą ir naujas paslaugas „Tele2“ šiemet investavo 9,8 proc., dešimtadaliu daugiau nei per tris ketvirčius pernai.


Iš viso „Tele2” paslaugomis dabar naudojasi 1,78 mln. vartotojų. Verslo klientų skaičius pasiekė 144,4 tūkst. ir yra 1,8 proc. didesnis nei tuo pat metu pernai.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.