28 sausio 2016

„Tele2“ 2015 m. spurtavo su visiems prieinamu 4G internetu

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ 2015 m. buvo 4G spurto metai. Operatorius užbaigė pirmąjį 4G tinklo kūrimo etapą ir spartaus mobiliojo interneto paslaugas pasiūlė 90 proc. Lietuvos gyventojų. Išaugęs interneto vartojimas gerino bendrovės veiklos rezultatus kartu su augusiais telefonų ir papildomų operatoriaus sukurtų paslaugų pardavimais.
„Tele2“ pajamos pernai sudarė 164,5 mln. eurų ir buvo 8,9 proc. didesnės nei 2014 metais. Bendrovės metinė EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža siekė 35,4 proc. – 57,5 mln. eurų. Tai 3,5 proc. daugiau nei ankstesniais metais.


„2014 m. sausį pradėjome siūlyti 4G paslaugas ir klientams įsipareigojome per metus sukurti spartaus mobiliojo interneto tinklą visoje šalyje. Tai ir padarėme: mobilusis internetas dabar toks pats prieinamas, kokiu kažkada tapo mobilusis ryšys. Siūlome tiek geras kainas, tiek gerą tinklo padengimą,  rezultatai rodo, kad klientai mūsų strategijai pritaria ir noriai naudojasi internetu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


„Tele2“ klientai pernai sunaudojo 104,6 terabaito duomenų – daugiau nei du kartus daugiau nei 2014 metais.


Naudojimąsi internetu palengvino ir paskatino 4G interneto tinklo plėtra. Jis tapo prieinamas 9 iš 10 Lietuvos gyventojų, o dar spartesnis 4G+ internetas – 30 proc. gyventojų. „Tele2“ 4G ir 4G+ bazinių stočių skaičius pasiekė 650.


Mobiliuoju ryšiu „Tele2“ klientai per metus prakalbėjo 4 036 mln. minučių – 4,1 proc. daugiau nei prieš metus.


Mobiliajam internetui tapus būtina paslauga, daugiau žmonių rinkosi išmaniuosius telefonus. Praėjusį gruodį net 90 proc. visų operatoriaus parduotų telefonų buvo 4G ryšiui pritaikyti išmanieji telefonai. Vertinant visų metų rezultatus, daugiau nei 75 proc. visų „Tele2“ klientų pirktų telefonų buvo išmanieji.


„Tele2“ rezultatus taip pat gerino papildomos paslaugos verslo ir privatiems klientams. Per trejus pastaruosius metus „Tele2“ pristatė daugiausiai inovacijų mobiliojo ryšio rinkoje ir tarp operatorių įsitvirtina kaip pagrindinė naujų paslaugų kūrėja.


Į kokybės gerinimą, tinklo plėtrą ir naujas paslaugas „Tele2“ pernai investavo 12,2 mln. eurų, daugiausiai per pastaruosius ketverius metus.


Iš viso „Tele2” paslaugomis dabar naudojasi 1,74 mln. vartotojų. Verslo klientų skaičius pasiekė 145,8 tūkstančio.


Ketvirtąjį 2015 m. ketvirtį operatoriaus pajamos išaugo 12,8 proc. ir pasiekė 43,6 mln. eurų. Bendrovės EBITDA  marža buvo 34,4 proc. Tai sudarė 14,8 mln. eurų, 8 proc. daugiau nei prieš metus.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.