12 rugsėjo 2014

„Tele2“: 2014 m. planšetinių kompiuterių pardavimai augo dvigubai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ padidino planšetinių kompiuterių pardavimus. Palyginus su 2013 metų pardavimais, šiemet jie išaugo dvigubai.
„Augančius pardavimus lemia didėjanti paklausa ir planšetiniai kompiuteriai už prieinamą kainą. Taip suteikiame galimybę tokį kompiuterį įsigyti ir tiems klientams, kuriems jis anksčiau buvo prabangos prekė. Siūlome patrauklius mokėjimo planus, kurie leistų įsigyti jį už priimtiną kainą“, – sako Vaida Pagalytė, „Tele2“ prekybos vadovė.  


Ji atkreipia dėmesį, kad Lietuvos dar laukia planšetinių kompiuterių bumas. Lietuvoje šiuos įrenginius turi apie 8 proc. gyventojų, Latvijoje šis skaičius siekia 10 proc., o Estijoje – 15 proc.


„Skatindama planšetinių kompiuterių naudojimą „Tele2“ siūlo ne tik mažas kainas, bet ir spartų mobilųjį internetą. Planšetinių kompiuterių populiarumas susijęs su augančiu mobilaus interneto vartojimu, kuris per pastaruosius dvejus metus Lietuvoje išaugo net penkis kartus“, – sako V.Pagalytė.


„Tele2“ klientai gali rinktis „Apple“, „Samsung“, „Sony“, „Lenovo“, „Prestigio“ planšetinius kompiuterius už patrauklią kainą – mėnesio įmoka siekia nuo 18 Lt, pradinė įmoka – nuo 99 Lt. Užsakius mokėjimo planą „Mobilusis internetas S“, 1 GB duomenų planšetiniame kompiuteryje galima naudoti vos už 9 Lt per mėnesį. 


„Tele2“ mobiliojo interneto 3G tinklas apima 93,8 proc. Lietuvos teritorijos. „Tele2“ didelį dėmesį skiria 4G tinklo plėtrai – kas savaitę įjungiama maždaug po 10 naujų stočių.


Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.