1 gegužės 2013

Sugrįžk į ritmą su Activia! kvies moteris atrasti sveikos ir harmoningos gyvensenos ritmą

Šiandien sporto ir sveikatingumo klube IMPULS susirinkusios žinomos šalies moterys įsitikino, kad lanko sukimas – ne tik smagus vaikystę primenantis užsiėmimas bet ir itin moteriška bei veiksminga treniruotė. Nuotaikingu renginiu buvo pažymėtas du mėnesius truksiančios kampanijos „Sugrįžk į ritmą su Activia!“ startas, kurio metu pristatytas ir Lietuvos moterų gyvenimo įpročius atskleidęs tyrimas.
„Sugrįžk į ritmą su Activia!” kampaniją, kartu su sporto ir sveikatingumo klubų tinklu IMPULS – įgyvendina prancūzų jogurtų gamintojo Danone prekės ženklas Activia. Iki pat birželio pabaigos šalies moterys bus kviečiamos ne tik atrasti sau tinkamiausią sveikos gyvensenos ritmą, bet ir išmokti jį palaikyti nuolat. Pirmąją Activia lankų treniruotę išbandė ir dainininkė Aistė Pilvelytė, baleto šokėja Kristina Tarasevičiūtė ir dainininkė Dileta Meškaitė. Pasak jų, treniruotė buvo išties naudinga – jos metu buvo stiprinami viso kūno raumenys.


Šių metų balandį Lietuvoje Danone atliktas moterų gyvensenos įpročių tyrimas parodė, kad net 54 proc. šalies moterų negali atsispirti nesveikam maistui, 36 proc. visuomet atranda pasiteisinimų nepradėti sportuoti ir vos penktadalis iš tiesų geba susitvarkyti su kylančiu stresu, nors įtampos mažinimą kaip vieną svarbiausių kriterijų gerai savijautai įvardina net 90 proc. respondenčių. Nors 88 proc. Lietuvos moterų teigia, kad sveika gyvensena joms yra labai svarbi, iš tiesų, vos 10 proc. geba palaikyti pastovų gyvenimo ritmą visus metus. Likusių 90 proc. moterų mitybos ir sporto ritmas svyruoja kintant metų laikams ir nuotaikai – parodė apklausa.


„Įgyvendindami šią kampaniją kviečiame Lietuvos moteris plačiau pažvelgti į natūralų gyvenimo ritmą. Mūsų tikslas – atkreipti moterų dėmesį ne tik į mitybos ar fizinio aktyvumo įpročius, bet ir į psichologinę bei emocinę pusiausvyrą, poilsio ar pomėgių, tokių kaip apsipirkimas, patenkinimą“, - pasakojo Madara Pauga, Danone atstovė Baltijos šalyse. Anot jos, taip Danone siekia paskatinti moteris savojo ritmo ieškoti nuotaikingai bei palaikant viena kitas ir tikisi, kad Lietuvoje dar neišbandytos lankų treniruotės taps ritmingo gyvenimo simboliu.


„Džiaugiamės, kad kartu su šia kampanija į mūsų sporto ir sveikatingumo klubus atkeliavo išskirtinė lankų treniruotė, kuri yra pirmoji bei vienintelė tokia Lietuvoje, ir jau dabar sulaukė didelio moterų susidomėjimo”, - sakė IMPULS vadovas Vidmantas Šiugždinis, – Lanko sukimas ne tik efektyviai dailina visas moterų problemines kūno zonas – įrodyta, kad tokia treniruotė, skirtingai nuo daugelio kitų sporto rūšių, nereikalauja ypatingo pasiruošimo ar papildomų pastangų bei didina pasitikėjimą savimi“.


Ateinančius du mėnesius visuose šalies sporto ir sveikatingumo klubuose IMPULS vyksiančių treniruočių dalyvės galės vaišintis Activia jogurtais, bus kviečiamos dalyvauti įvairiuose konkursuose ir laimėti vertingų prizų. Birželį Activia komanda iš kiekvieno IMPULS klubo atrinks po vieną aktyviai treniruotes lankiusią moterį. Jų  lauks ypatinga dovana – profesionali foto sesija, kuriai išskirtinį įvaizdį sukurs žinomo stilisto komanda.


Kampanijos pabaigoje Vilniuje ketinama surengti lankų sukimo rekordą, kuriame dalyvauti bus kviečiamos visos atradusios ar ieškančios savo sveikos gyvensenos ritmo merginos ir moterys.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.