9 gegužės 2014

Specialūs veidrodžiai, leidžiantys matuotis drabužius jų nė neužsivelkant, skatins moteris vilkėti spalvingai

„Dove“ kosmetikos gamintojai ir drabužių tinklas „Mosaic“ artėjant vasarai ragina Lietuvos moteris laužyti nusistovėjusius juoda - balta stereotipus ir į savo spintas įsileisti daugiau spalvų. Šią savaitę vienoje iš „Mosaic“ parduotuvių (prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, Vilniuje) įrengti specialūs veidrodžiai, kurie iki gegužės 18 dienos leis moterims pasimatuoti spalvingas sukneles šių nė neužsivelkant. Šio projekto tikslas – padėti moterims pačioms įsitikinti, kad spalvos ne tik tinka kiekvienai, bet ir padeda labiau pasitikėti savimi.
„Daugelis moterų parduotuvėse nė nepastebi joms tinkančių spalvingų drabužių, nes yra įpratusios rinktis vos iš kelių atspalvių, kuriuos vilkėdamos jaučiasi saugiau. Norėdami parodyti, kad kiekvienai moteriai tinka kur kas daugiau spalvų nei tik balta ar juoda, parduotuvėje įrengėme specialius veidrodžius, kurie padės pasimatuoti skirtingų atspalvių drabužius tiesiog veidrodžio atspindyje“, – sakė „Dove“ dezodorantų kategorijos produktų vadovė Evita Meiere.
Taip „Dove“ siekia paraginti moteris visame pasaulyje vilkėti daugiau spalvų ir labiau pasitikėti savimi. Dezodorantų gamintojo atliktos apklausos parodė, kad daugiau nei pusė moterų mano, kad spalvingi drabužiai padeda jaustis geriau tiek joms pačioms, tiek aplinkiniams. Vis tik, net du trečdaliai jų vengia vilkėti kitokių nei balta ar juoda spalvų drabužius.
Viena iš priežasčių, kodėl vengiama dėvėti spalvingus drabužius – tai prakaito paliekamos žymės. „Dėl to, „Dove“ produktų  liniją neseniai papildė „Invisible Dry 100 Colours“ dezodorantas, kuris nepalieka baltų žymių ir nepakeičia audinio spalvos. Taip norime paskatinti moteris drąsiai dėvėti mėgstamų spalvų drabužius, nesibaiminant, kad prakaitas ar dezodorantas gali palikti pėdsakus drabužių audinyje“, – sakė E. Meiere. Moterys šio projekto metu įsigyjančios spalvingą suknelę „Mosaic“ parduotuvėje gaus po nemokamą „Dove – Invisible Dry“ dezodorantą.
Projekto pabaigoje vienai iš „Dove“ „Facebook“ sekėjų taip pat atiteks ir viena iš „Mosaic“ suknelių, kurias šiuo metu jau galima pasimatuoti specialaus veidrodžio atspindyje. Šias ir daugiau suknelių taip pat galima apžiūrėti adresu www.facebook.com/DoveLietuva arba „Mosaic“ interneto svetainėje http://www.mosaic-fashion.com/lt/. Be to, perkantys „Dove“ dezodorantą didžiuosiuose prekybos tinkluose taip pat gaus ir nuolaidą „Mosaic“ parduotuvėse.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.