14 gruodžio 2012

Rugsėjį atidaryta „Douglas“ elektroninė parduotuvė jau pateisino lūkesčius

Šių metų rugsėjo mėnesį atidaryta kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ internetinė parduotuvė jau pasiekė ją kuriant keltus tikslus. Nuo parduotuvės atidarymo stebimas pardavimų augimas, o jos paslaugomis noriai naudojasi tiek Lietuvos, tiek užsienio šalių gyventojai, pastarųjų pirkiniai sudaro 12 proc. visų „Douglas“ pardavimų internete. Lietuvoje šios parduotuvės paslaugomis dažniausiai naudojasi sostinės (48 proc.) ir tų miestų gyventojai, kuriuose nėra „Douglas“ parduotuvių.
„Nors internetinė „Douglas“ parduotuvė veikia vos kelis mėnesius, ji jau pateisino tiek mūsų, tiek pirkėjų lūkesčius. Labai džiaugiamės, kad joje jau įprato apsipirkti ir tų miestų bei šalių gyventojai, kuriose kol kas nėra mūsų tinklo parduotuvių“, – sakė „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė. Pasak jos, Lietuvoje šiuo metu Douglas“ parduotuvės veikia Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose, o internetinėje šio tinklo parduotuvėje apsiperka ir Panevėžio, Alytaus, Klaipėdos gyventojai. Užsienio pirkėjų „e-Douglas“ dažniausiai sulaukia iš Didžiosios Britanijos, Airijos ir Norvegijos.


Pasak V. Spaičės, pastebima įdomi tendencija internetu dovanas pirkti kituose miestuose ar valstybėse gyvenantiems artimiesiems bei draugams. „Douglas“ teikiamomis dovanų pakavimo bei siuntimo paslaugomis mielai naudojasi užsienyje gyvenantys lietuviai ir tokiu būdu sveikina Lietuvoje likusius artimuosius.


„Internetinėje „Douglas“ parduotuvėje šventinės prekybos laikotarpis prasidėjo kiek ankščiau. Tam įtakos turi ir tai, kad šventiniu laikotarpiu internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes pristatome nemokamai, be to pastebime, kad ieškodami dovanų žmonės pirmiau naršo internete ir tik vėliau užsuka į parduotuves“, – sako V. Spaičė.


Kaip ir įprastose „Douglas“ prekybos vietose, artėjant Kalėdoms, internetinėje parduotuvėje populiariausi moteriški kvepalai, įvairūs kosmetikos ar kūno priežiūros rinkiniai. Taupyti linkę pirkėjai mielai naudojasi „e-Douglas“ siūlomomis nuolaidomis ir akcijomis. Populiariausios iš jų yra vadinamosios dovanų akcijos, kurių metų perkant tam tikros rūšies prekes papildomai galima gauti vertingų dovanų.


Šiuo metu Lietuvoje veikia septynios įprastos bei elektroninė „Douglas“ parduotuvės. Planuojama, kad 2013 m. „Douglas“ parduotuvių tinklą papildys dar kelios įprastos parduotuvės. Artimiausiu metu viena jų bus atidaryta Panevėžyje.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.