13 liepos 2015

Restoranų tinklas „McDonald‘s“ išlieka populiariausiu Lietuvoje, rodo tyrimai

Populiariausio restoranų tinklo Baltijos šalyse „McDonald‘s“ pardavimai Lietuvoje praėjusiais metais siekė daugiau kaip 16 mln. eurų. Lyginant su 2013 m. finansiniais duomenimis, bendrovės apyvarta išaugo 7,6 procentais. Drauge „McDonald‘s“ išliko vienu iš daugiausiai mokesčių valstybei sumokančių restoranų tinklų šalyje. 2014 m. bendrovė valstybei sumokėjo beveik 5 mln. EUR mokesčių.
Birželį „McDonald’s“ ir tyrimų bendrovės „TNS“ atlikto kasmetinio valgymo ne namuose įpročių tyrimo duomenimis, 2014 m. nuosekliai augo ir lankytojų skaičius – tinklo restoranuose Lietuvoje per metus apsilankė daugiau nei 9,3 mln. žmonių. Tai leido „McDonald‘s“ išlaikyti restoranų rinkos lyderio poziciją šalyje. Lankytojų pasitikėjimas ir pasitenkinimas „McDonald’s“ restoranais taip pat stabiliai didėjo.
„Nuoseklų bendrovės apyvartos augimą Lietuvoje stebime jau ne vienerius metus ir tai mus skatina dėti dar daugiau pastangų tobulinant „McDonald‘s“ restoranų veiklą. Gerų įmonės rezultatų mums padeda pasiekti nuolatinės investicijos į maisto produktų ir aptarnavimo kokybę bei unikalią lankytojų patirtį, kuri leidžia užtikrinti didėjančius lankytojų srautus. Lankytojų pasitikėjimas motyvuoja siekti dar geresnių rezultatų ir stiprinti savo poziciją šalies rinkoje“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Vladimiras Janevskis (Vladimir Janevski).
Įdomu tai, jog palaipsniui keičiasi lietuvių vartojimo įpročiai. Anksčiau ne namuose daugiausiai pietaudavo 35–55 m. amžiaus vyrai. Vis dėlto, pastarasis tyrimas parodė, kad „McDonald‘s“ Lietuvoje daug dažniau lankosi ir jaunos moterys. Daugiausiai tinklo restoranuose šalyje vis dar valgo 15–19 m. amžiaus vaikinai.
Pasak V. Janevskio, „McDonald‘s“ restoranus Baltijos šalyse valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ Lietuvoje mato daug potencialo, todėl tinklas ir toliau plečia savo restoranų skaičių šalyje. 2015 m. tinklas pradėjo atidarydamas dešimtąjį „McDonald‘s“ restoraną ir ketvirtą „McCafé“ kavinę Lietuvoje. Į jų atidarymą bendrovė investavo daugiau kaip 650 tūkst. eurų. Drauge tai ir pirmasis tinklo restoranas šalyje, kuriame įrengta naujos kartos lankytojų aptarnavimo sistema, atskirianti užsakymų priėmimo ir išdavimo vietas bei leidžianti lankytojams savarankiškai užsisakyti maisto ir gėrimų naudojantis interaktyviais užsakymų kioskais. Rugsėjį Vilniuje duris atvers ir dar vienas naujas „McDonald‘s“ restoranas, kuris įsikurs prekybos slėnyje „Nordika“ Vilniuje.
Kitąmet restoranų tinklas „McDonald‘s“ minės jubiliejines – 20-ąsias – veiklos metines Lietuvoje. Nuo pat veiklos pradžios tinklas glaudžiai bendradarbiauja su geriausiais Europos maisto produktų tiekėjais siekdamas užtikrinti aukščiausią maisto produktų kokybę. Šiuo metu Baltijos šalyse veikiantiems „McDonald‘s“ restoranams juos tiekia 33 tiekėjai iš visos Europos, tarp kurių yra 8 Baltijos šalių įmonės. Lietuvoje veikianti „Salpronė“ tinklo restoranus aprūpina salotomis ir daržovėmis, „Alvas ir Ko“ – cukraus produktais, „Coca-Cola“ – gaiviaisiais gėrimais. Vaikams skirtas pienas į tinklo restoranus atkeliauja iš didžiausios Latvijos pieno produktų gamintojos „Food Union“.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 10 „McDonald‘s“ restoranų – 6 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose. Taip pat 4 „McCafé“ kavinės – visos Vilniuje. Iš viso tinklo restoranuose Lietuvoje dirba 647 darbuotojai.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.