28 birželio 2016

Restoranų tinklas „McDonald‘s“ Lietuvos vartotojams pristato ilgai lauktą mobiliąją programėlę

Pirmaujantis restoranų tinklas „McDonald‘s“ plečiasi skaitmeninėje erdvėje ir pristato mobiliąją programėlę „McDonald‘s Baltics“, sukurtą specialiai Baltijos šalių vartotojams. Nuo šiandien programėlė prieinama tiek „iOS“, tiek „Android“ operacinių sistemų naudotojams, kurie ją gali atsisiųsti „App Store“ ir „Google Play“ platformose. Naujoji programėlė leis naudotojams dar patogiau gauti unikalius restoranų tinklo pasiūlymus, rasti „McDonald‘s“ restoranus ir informaciją apie bendrovę. Artimiausioje ateityje tinklas planuoja toliau plėsti programėlės teikiamas paslaugas, įskaitant joje pateikiamą produktų meniu, jų energinę vertę bei informaciją apie galimus alergenus, taip pat galimybę gauti personalizuotus pasiūlymus. 
„Nuolat siekiame gerinti ir plėsti mūsų restoranų lankytojų patirtį, todėl labai džiaugiamės galėdami jiems pristatyti naują mobilią programėlę Lietuvoje. Mobilieji įrenginiai jau tapo neatsiejama šiuolaikinių vartotojų gyvenimo dalimi ir jau kurį laiką pastebime, kad mūsų interneto svetainė dažniau lankoma naudojantis būtent jais, o apsilankymų skaičius toliau auga. Suprantame, kad vartotojai ieško greito ir patogaus būdo gauti jiems rūpimą informaciją, naujienas ir pasiūlymus, todėl „McDonald‘s Baltics“ programėlė padės dar geriau patenkinti jų poreikius ir pasiūlyti daugiau privalumų, kurių šalies vartotojai taip laukė“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis. 
 
Paprasta naudoti programėlė leis vartotojams greitai ir nesudėtingai gauti visą jiems rūpimą informaciją apie „McDonald‘s“. Jos naudotojai taip pat galės reguliariai gauti specialius pasiūlymus, skirtus išskirtinai tik šios programėlės naudotojams, taip pat pirmieji sužinoti apie tinklo restoranų naujienas šalyje.
 
Mobilioje programėlėje taip pat įdiegta ir žemėlapių funkcija, sujungta su plačiai šalyje naudojama „Google Maps“ platforma. Ji leis vartotojams paprastai ir greitai rasti artimiausius tinklo restoranus bei gauti nuorodas, kaip į šiuos nuvykti. Drauge matyti restoranų darbo laiką ir gauti jų kontaktinę informaciją. Papildomai ši programėlė leidžia vartotojams tiesiogiai susisiekti su „McDonald‘s“, naudojantis patogia laiškų rašymo funkcija.
 
Ateityje restoranų tinklas planuoja reguliariai plėsti skaitmenines programėlės galimybes įtraukiant daugiau vartotojų poreikius atitinkančių funkcijų – informaciją apie energinę produktų vertę bei galimus alergenus, kuri naudotojams bus prieinama jau nuo šių metų liepos vidurio.
 
„McDonald‘s Baltics“ programėlę vartotojai gali atsisiųsti naudodamiesi „App Store“ ir „Google Play“ platformomis, įvedę jos pavadinimą paieškos laukelyje. Naujoji programėlė yra visiškai nemokama.
 
Naujiems programėlės naudotojams „McDonald‘s“ jau yra parengęs specialų riboto laiko pasiūlymą – 2 „Big Mac“ sumuštinius už vieno kainą. Daugiau informacijos apie „McDonald‘s Baltics“ programėlę vartotojai gali rasti internete, adresu www.mcd.lt/app.  
 
Apie „McDonald‘s“: 
 
„McDonald‘s“ yra populiariausias restoranų tinklas Lietuvoje. Vien praėjusiais metais „McDonald‘s“ restoranus šalyje aplankė beveik 8 mln. lankytojų. Šiuo metu Lietuvoje veikia 11 tinklo restoranų – 7 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose. Taip pat, 4 „McCafé“ kavinės – visos įsikūrusios Vilniuje. Iš viso „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje šiandien dirba beveik 600 darbuotojų.
 
„McDonald‘s“ restoranus Lietuvoje valdo Maltos bendrovė „Premier Capital“, kuri yra licencijuota „McDonald‘s“ prekės ženklo plėtotoja iš viso 6 šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Maltoje, Graikijoje ir Rumunijoje. Kasmet jos valdomi „McDonald‘s“ restoranai aptarnauja per 100 mln. lankytojų. Juose dirba daugiau kaip 6 800 darbuotojų.
 
„Premier Capital“ – tai Maltos bendrovių grupei „Hili Ventures“ priklausantis „McDonald‘s“ padalinys. Įmonių grupė šiuo metu vysto veiklą 9 šalyse, regionuose nuo Viduržemio jūros iki Centrinės ir Rytų Europos. „Hili Ventures“ vysto įvairias veiklas bendradarbiaudama su „McDonald‘s“ bei „Apple“ prekės ženklais, taip pat logistikos, inžinerijos, technologijų bei turto vystymo srityse.
 
„Hili Ventures“ didžiuojasi būdama partneriu tokių prekės ženklų kaip CMA CGM, „FedEx Express”, IBM, „Konecranes“, NCR, „Peterson“, „Wincor Nixdorf“ ir daugelio kitų.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.