29 birželio 2012

„Procter&Gamble“ suteiks galimybę penkiakovininko Justino Kinderio mamai vykti į Olimpines žaidynes

Tarptautinė bendrovė „Procter&Gamble“, vykdydama pasaulinę programą „Ačiū Tau, Mama”, įteikė Lietuvos penkiakovininko, olimpiečio Justino Kinderio mamai Audronei Kinderienei kelionę į Londono Olimpines žaidynes. Ši programa yra viena iš „Procter&Gamble“ iniciatyvų, kurias įmonė įgyvendina vykdydama įsipareigojimą 10 metų remti olimpines žaidynes. Jos esmė – pagerbti mamas ir padėkoti joms už sunkų, bet ir malonų darbą ugdant būsimuosius talentus.
Bendrovės atstovų teigimu, vykdoma programa „Ačiū Tau, Mama“ siekiama įvertinti sunkiai dirbančias, savo vaikų ugdymui atsidavusias motinas bei priminti, koks reikšmingas jų vaidmuo vaiko edukacijai.


„Mama atlieka bene svarbiausią vaidmenį ugdant ir auklėjant vaiką, tačiau tai neretai lieka pamiršta. Siekiame priminti, kad kiekviena mama yra pati pirmoji vaiko „trenerė“, įkvepianti būsimąjį talentą. Patikėjusios savo vaikus jau į profesionalių trenerių rankas, mamos ir toliau lydi savo atžalas, besąlygiškai palaikydamos visais gyvenimo atvejais. Olimpinės žaidynės yra svarbiausias įvykis sportininko karjeroje, taigi su malonumu prisidedame, kad šį esminį metą sportininkų mamos išgyventų kartu“, – teigia „Procter&Gamble Services LT“ viešųjų ryšių vadovė Skaistė Sruogaitė.


Pasak A. Kinderienės, būti šalia ir palaikyti savo vaiką tokiu svarbiu gyvenimo momentu yra ne tik didžiausias įvertinimas ir džiaugsmas mamai, bet ir labai reikalinga parama sportininkui.


„Nepaprastai džiaugiuosi suteikta galimybe būti šalia Justino jam tokiu svarbiu gyvenimo momentu. Jis pirmą kartą dalyvauja Olimpinėse žaidynėse, todėl svarbu, kad jaustų ir artimųjų palaikymą“, – sako A. Kinderienė.


Programoje „Ačiū tau mama“ dalyvaujanti A. Kinderienė Londone svečiuosis beveik 10 dienų, o rugpjūčio 11 d. stebės J. Kinderio pasirodymą. Visas jos kelionės išlaidas apmokės „Procter&Gamble“.


Atletų motinų kelionė į Olimpines žaidynes yra vienas iš vykdomos „Ačiū tau, mama“ programos veiksmų, kuriuo norima padėkoti visoms mamoms už jų indėlį į jų vaikų sėkmingą ateitį. Ilgalaikis kompanijos įsipareigojimas remti olimpinį judėjimą buvo pristatytas 2012 metų pradžioje, pirmųjų jaunimo žiemos olimpinių žaidynių Insbruke metu. 


Apie P&G
P&G palengvina maždaug 4,4 milijardų žmonių gyvenimus visame pasaulyje per savo patikimus ir kokybiškus prekės ženklus. Tarp kompanijos valdomų ženklų yra Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur® ir kiti. Veiklą vystydama maždaug 80 šalių, bendrovė savo prekės ženklus platina 180 pasaulio valstybių. Daugiau informacijos apie bendrovę ir jos valdomus prekės ženklus rasite apsilankę


Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.