10 rugsėjo 2013

Prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ stiprina pozicijas šeimai skirtų prekių ir pramogų srityje

Atsižvelgdamas į lankytojų pageidavimus, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ stiprina pozicijas šeimai skirtų prekių ir pramogų srityje. „Panorama“ rudens sezoną pasitiko trijų vaikų prekių parduotuvių atidarymu: čia duris atvėrė didžiausia Baltijos šalyse parduotuvė „Kidz One“, pirmoji mūsų šalyje „Minimood“ parduotuvė ir didžiausia Lietuvoje „Žaislų planeta“. Vaikams skirtų prekių parduotuvės sutelktos vienoje erdvėje, kurioje įsikūrė ir unikalus žaidimų kambarys „Pasakų šalis“.
„Ištikimiausios „Panoramos“ lankytojos yra šiuolaikinės, išsilavinusios, veiklios ir energingos moterys. Joms paprastai tenka rūpintis ne tik savo karjera, įvaizdžiu ir asmeniniais poreikiais, bet ir šeima bei vaikais. Siekiame visus šiuos poreikius suderinti, kad „Panoramoje“ būtų dar patogiau apsipirkti visai šeimai“, ‒ sako Birutė Kalanovaitė, „Panoramos“ generalinė direktorė.


Be jau minėtų prekių ženklų, į vaikams skirtą „Panoramos“ prekybos ir pramogų erdvę persikėlė parduotuvės „Mothercare“, „XS Žaislai“ ir „Batukas.lt“. Vaikų kambaryje „Pasakų šalis“ mažųjų lankytojų laukia pramogos ir edukaciniai žaidimai.


„Į mūsų prekybos ir laisvalaikio centrą su vaikais atvykstantiems lankytojams svarbu ne tik patogiai apsipirkti, bet ir gerai praleisti laisvalaikį. Įrengę vaikų pramogų erdvę ir patobulinę parduotuvių išdėstymą, užtikriname dar didesnį lankytojų komfortą“, ‒ pažymi „Panoramos“ generalinė direktorė.
Vien tik per pirmąjį šių metų pusmetį „Panoramoje“ buvo atidarytos 6 parduotuvės, ruošiamasi ir didžiausiai kitų metų naujienai ‒ parduotuvės „H&M“ atidarymui.


B. Kalanovaitės teigimu, efektyvi rinkodara, stiprinamas prekių ženklų portfelis ir ypatingas dėmesys teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybei teigiamai veikia „Panoramos“ verslo rezultatus.


Lyginant su pirmuoju 2012 m. pusmečiu, per pirmąjį pusmetį bendra „Panoramos“ parduotuvių apyvarta išaugo 7 proc. Drabužių parduotuvių apyvarta padidėjo  11 proc., kosmetikos – 8 proc., o avalynės - 4 proc. Paslaugų segmentas pirmąjį šių metų pusmetį augo net 27 proc.



 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.