14 kovo 2012

Pradedama didžiausia Lietuvoje lojalumo lipdukų programa

Kovo 14 d. daugiausia parduotuvių turintis prekybos tinklas IKI pradeda didžiausią iki šiol savo lojalumo programą pirkėjams, kuri tęsis iki pat metų pabaigos. Pirmą kartą vienu metu vyks net trijų pasaulyje pirmaujančių prekės ženklų – „BergHoff“, „Bosch“ ir „Samsonite“ – lipdukų akcijos. Aukštos kokybės namų apyvokos reikmenų maisto ruošai, prietaisų remontui bei kelioninių lagaminų tik 10 akcijos lipdukų surinkę pirkėjai galės įsigyti net su 60 proc. nuolaida.
„Ko gero, tai pirmoji tokio masto akcija ne tik IKI prekybos tinkle, bet ir Lietuvoje apskritai, kai vienu metu su didžiulėmis nuolaidomis lojaliems pirkėjams siūlomi net trijų skirtingų prekės ženklų gaminiai. Ši lojalumo akcija atspindi mūsų verslo filosofiją pasiūlyti įvairioms pirkėjų grupėms aukštos kokybės produktų už geriausią kainą. Siekėme, kad mūsų pirkėjams taptų prieinami prestižiniai mūsų partnerių gaminiai“, – sakė IKI komercijos ir marketingo direktorius Arvydas Rimas.


Pasak jo, naujoji IKI lojalumo programa skirta visai šeimai. Virtuvėje besisukantiems šeimos nariams buitį palengvins „BergHoff“ gaminiai – net vienuolika naujos kartos, itin kokybiškų, keptuvių, puodų ir kepimo skardų iš lieto aliuminio su ekologiška metalo keramine danga ir plieno dugnu. Šios keptuvės ir puodai neišskiria kancerogeninių medžiagų, jie itin greitai įkaista ir tinka bet kokio tipo viryklėms. Namų meistrams pravers pirmaujančio pasaulyje įrankių gamintojo „Bosh“ pasiūlymas – keturi skirtingos paskirties įrankiai bei du papildomų jų dalių rinkiniai. Šeimos kelionėms ilgai tarnaus kokybiški, pasaulyje pripažinti „Samsonite“ lagaminai – tinkamiausią galima išsirinkti net iš septynių skirtingų dydžių ir formų lagaminų arba lengva ir patogia kuprinyte-panda pradžiuginti savo vaiką.


Prekybos tinklo statistika rodo, kad IKI lojalumo programų pasiūlymais pernai pasinaudojo kas ketvirtas pirkėjas. IKI yra pirmasis prekybos tinklas Lietuvoje, pasiūlęs pirkėjams kaupti virtualius „lipdukus“ jų turimose lojalumo kortelėse IKI PREMIJA, o dabar – ir MYLIMIAUSIA. Taip mažiau teršiama aplinka, o klientai išsaugo visus jiems lojalumo akcijos metu suteiktus lipdukus. IKI duomenimis, net 70 proc. klientų, kurie pasinaudoja pasiūlymais su nuolaidomis įsigyti kokybiškų gaminių, kaupia virtualius „lipdukus“ savo lojalumo kortelėse.


Kovo 14 d. startuojanti lojalumo programa – jau 5-oji netradiciškai visus metus savo gimtadienį švenčiančio prekybos tinklo IKI dovana pirkėjams. Iki šiol IKI pirkėjams dovanojo ypatingas 20-ies skirtingų prekių iš visų būtiniausių sričių kainas – jų suma gali būti net iki 50 proc. mažesnė už įprastinę kainą. Kiekvieną dieną po 20 pirkėjų savo prekių krepšelį iš IKI gali išsinešti nemokamai. Be to, ištisus metus savo gimtadienio dieną į bet kurį šalies prekybos centrą IKI užsukę pirkėjai gauna 10 proc. nuolaidą savo šventiniams pirkiniams. Šešias atskiras kasdienio naudojimo korteles (restoranų tinklo „Čili“, „Gintarinės vaistinės“, prekybos tinklo IKI, degalinių tinklo „Lietuva Statoil“, SEB banko ir „Senukų“ prekybos tinklo) į vieną sujungusi lojalumo kortelė MYLIMIAUSIA – dar viena IKI gimtadienio dovana proga pirkėjams.


Prekybos tinklas IKI yra pirmasis Lietuvoje, kuris savo gimtadienio šventę tęs visus metus, pirkėjus toliau stebindamas naudingais pasiūlymais ir maloniomis staigmenomis.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.