25 balandžio 2014

Pirmąjį ketvirtį „Tele2” padidino klientų skaičių

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pirmąjį ketvirtį toliau didino klientų skaičių. Per ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudotis pradėjo 18 tūkst. naujų vartotojų – pusantro karto daugiau, nei prieš metus, kai naujų vartotojų skaičius siekė 12 tūkst.
Be to, dauguma numerius perkeliančių klientų rinkosi „Tele2“. Operatoriaus klientų skaičius dėl numerių perkėlimo „Tele2” išaugo 7,5 tūkst. Tai – geriausias rodiklis Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje.


„Puikiai suprantame – jei klientai renkasi mus, ilgalaikiai veiklos rezultatai taip pat bus geri. Pateikę dar geresnius pasiūlymus laimėjome klientų pasitikėjimą ir galime toliau augti“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Iš viso „Tele2” klientų, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus, padaugėjo 4,2 proc, iki 1,868 mln.


„Tele2“ verslo klientų skaičius per tą patį laikotarpį išaugo 7,6 proc., iki 134,6 tūkst.


Pirmąjį ketvirtį „Tele2“ pajamos Lietuvoje buvo 119,1 mln. litų – beveik tokios pat kaip prieš metus, kai jos sudarė 120 mln. litų.


Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža siekė 36 proc. – 42,2 mln. litų.


Bendrovė tęsė investicijas į mobiliojo ryšio ir interneto tinklų modernizavimą. Per ketvirtį tam skirta 7,8 mln. mln. litų.


Ryšių reguliavimo tarnybos gruodžio mėnesio duomenimis, „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima 79,4 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras didžiausias. Operatoriaus 2G ryšys yra plačiausias Lietuvoje ir dengia 98,9 proc. šalies teritorijos.


Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ kovą atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 50 proc. Lietuvos gyventojų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.