10 kovo 2016

Pirmą kartą veiklos istorijoje „McDonald‘s“ pirkėjams siūlys lietuvių atrinktą kavą

Pirmą kartą restoranų tinklo „McDonald‘s“ istorijoje pirkėjams bus siūloma specialiai pagal Lietuvos gyventojų skonį atrinkta kava. Šią savaitę vykstančių kavos degustacijų metu „McDonald‘s“ lankytojų skaniausia išrinkta kava jau gegužę bus pristatyta visuose tinklo restoranuose Lietuvoje ir taps reguliaraus meniu dalimi. 
„Daugeliui žmonių visame pasaulyje kava yra neatsiejama rytmečio dalis, tačiau jos rūšių ar skonio pasirinkimas dažnai priklauso nuo skirtingų regionų ir valstybių. Dėl to priėmėme sprendimą leisti mūsų lankytojams patiems išsirinkti labiausiai patinkančią  kavą, kuri bus ruošiama „McDonald‘s“ restoranuose. Tiek mums, tiek mūsų svečiams tai bus nauja patirtis, leisianti užtikrinti, kad mūsų tinklo restoranuose siūloma kava bus ne tik sumalta iš aukščiausios kokybės kavos pupelių, bet ir geriausiai atitiks pirkėjų skonį bei lūkesčius“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo ir skaitmeninės rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Laura Jasėnaitė.
 
Remiantis tinklo užsakymu atliktų apklausų duomenimis, Lietuvoje sparčiai populiarėja kavos gėrimo ne namuose kultūra. 83 proc. kavos vartotojų Lietuvoje šį gėrimą reguliariai perka kavinėse, restoranuose ar kitose kava prekiaujančiose vietose. Dažniausiai kavą lietuviai geria po valgio, susitikimų su draugais metu taip pat važiuodami automobilių ar eidami.
 
Siekiant atrinkti lietuvių skonį geriausiai atitinkantį kavos pupelių mišinį, kovo 10-11 dienomis, nuo 7 iki 15 val. „McDonald‘s“ restorane Ukmergės g. 229, Vilniuje bus rengiama speciali kavos degustacija. Jos metu lankytojai turės progą ragauti kelių skirtingų rūšių kavą, kurią „McDonald‘s“ tinklui paruošė vienas pirmaujančių kavos gamintojų „Paulig“, ir balsuoti už labiausiai patikusį skonį. Kiekviena degustacijos metu ragaujama kava paruošta iš šviežiai sumaltų kavos pupelių ir yra sertifikuota tarptautiniu UTZ tvarumo sertifikatu.
 
Susumavus degustacijos metu surinktus balsus, daugiausiai lankytojų simpatijų surinkusi kava taps reguliaraus „McDonald‘s“ meniu Lietuvoje dalimi. Planuojama, kad visus tinklo restoranus naujas šalies gyventojų atrinktas kavos pupelių mišinys pasieks jau šių metų gegužę.
 
Šiuo metu 11 tinklo restoranų Lietuvoje lankytojams siūloma rinktis iš 5 rūšių kavos. Tarp jų – klasikinė espresso, įvairių dydžių įprasta juoda kava, kava su pienu, taip pat kapučino ir daugelio lankytojų pamėgta „Latte“.
 
Apie „McDonald‘s“:
 
„McDonald‘s“ yra pirmaujantis restoranų tinklas Lietuvoje, kuriame kasmet apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. Lankytojų. Šiuo metu šalyje veikia iš viso 11 tinklo restoranų – 7 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat 4 „McCafé“ kavinės – visos įsikūrusios Vilniuje.
 
„McDonald‘s“ restoranus Lietuvoje ir Baltijos šalyse valdo Maltos bendrovė „Premier Capital plc“, kuri yra licencijuota „McDonald‘s“ prekės ženklo plėtotoja Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Maltoje ir Graikijoje ir kasmet aptarnauja apie 100 mln. lankytojų. 6,8 tūkst. darbuotojų jungiantis bendrovės personalas vadovauja ir aptarnauja tinklo restoranus, daugumą siūlančių ir „McDrive“ paslaugą bei turinčių „McCafé“ kavines, gausiai lankomose vietose. Užsibrėžusi ambicingus plėtros planus, per artimiausius trejus metus „Premier Capital“ planuoja atidaryti daugiau naujų restoranų, taip pat modernizuoti jau veikiančius.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.