13 rugpjūčio 2012

Penkiakovininką J. Kinderį Londono Olimpinėse žaidynėse palaikė ir mama

Tarptautinė bendrovė „Procter&Gamble“ pakvietė Audronę Kinderienę stebėti jos sūnaus, Lietuvos olimpiečio, penkiakovininko Justino Kinderio varžybas. Nepaisant to, kiek daug mamos paaukoja augindamos būsimus olimpiečius, dauguma jų neturi galimybės išvysti, kaip sportininkai varžosi dėl savo svajonių išsipildymo pasaulinio lygio varžybose. Bendrovės „P&G“ programa „Ačiū Tau, Mama“ suteikė Audronei Kinderienei galimybę išvysti savo sūnaus pasirodymą šių metų Olimpinėse žaidynėse.
J. Kinderis, šiuolaikinės penkiakovės varžybose po pirmos rungties buvęs tik 25-tas, vėliau vis gerino savo poziciją, iš viso surinko 5732 taškus ir galutinėje rikiuotėje užėmė aštuntąją vietą.


„Dėl šių varžybų mes įdėjome labai daug pastangų, ir buvo verta. Išsipildė mano svajonė.
"Olimpinėse žaidynėse pamatyti ir palaikyti sūnų tokiu jam svarbiu momentu“, – sakė Audronė Kinderienė.
„Mes džiaugiamės galėdami padovanoti Audronei Kinderienei kelionę į sūnaus varžybas. Justinas nebūtų ten, kur yra dabar, jei ne mamos įdėtos pastangos ir palaikymas – ji taip pat nusipelnė būti Olimpinių žaidynių dalimi“, – sakė „Procter&Gamble Services LT“ viešųjų ryšių vadovė Skaistė Sruogaitė.


Programa „Ačiū Tau, Mama“ ne tik suteikė galimybę mamoms stebėti varžybas, bet ir pakvietė olimpiečių mamas iš viso pasaulio į „P&G“ įkurtus „Pasaulinius šeimos namus“. Ši programa – tai būdas įvertinti ir padėkoti mamoms už jų sunkų kasdienį darbą savo vaikų labui. Per 175 m. tarptautinės bendrovės „P&G“ istoriją ši programa yra pati didžiausia.


Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie „P&G“ programą „Ačiū Tau, Mama“ ir peržiūrėti susijusias nuotraukas bei video, apsilankykite tinklalapyje


Apie P&G


P&G palengvina maždaug 4,4 milijardų žmonių gyvenimus visame pasaulyje per savo patikimus ir kokybiškus prekės ženklus. Tarp kompanijos valdomų ženklų yra Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur® ir kiti. Veiklą vystydama maždaug 80 šalių, bendrovė savo prekės ženklus platina 180 pasaulio valstybių. Daugiau informacijos apie bendrovę ir jos valdomus prekės ženklus rasite apsilankę 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.