26 lapkričio 2013

Penkerių metų sukaktį švenčiančios „Panoramos“ parduotuvių apyvarta nuosekliai augo net ir sunkmečiu

Per penkerius veiklos metus prekybos ir laisvalaikio centrą „Panorama“ jau aplankė 28 mln. lankytojų, o šiemet iki lapkričio mėnesio buvo sulaukta daugiau kaip 5 mln. lankytojų. Tai yra 25 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2009 m. - pirmaisiais „Panoramos“ veiklos metais. Nuo įsikūrimo pradžios prekybos ir laisvalaikio centre įsikūrusių parduotuvių apyvarta išaugo 50 proc., didėjo ir parduotuvių skaičius ‒ nuo 151 (2008 metais) iki 180 šiandien.
Nors „Panorama“ pradėjo veiklą itin sudėtingu, ekonominės krizės, laikotarpiu, čia įsikūrusių parduotuvių apyvarta kasmet nuosekliai didėjo apie 15-20 proc.


„Minėdami penkerių metų gimtadienį, galime drąsiai teigti, jog originali bei vieninga parduotuvių bei paslaugų koncepcija, kryptinga rinkodara bei efektyvus valdymas visiškai pasiteisino. Lankytojai atrado, pripažino ir pamėgo „Panoramą“, o mes radome unikalių būdų juos sudominti bei paskatinti pirkti net ir ekonomiškai sudėtingu metu“, ‒ teigia Birutė Kalanovaitė, prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ generalinė direktorė.


B.Kalanovaitė įsitikinusi, kad prekybos ir laisvalaikio centro veiklos sėkmę užtikrino inovatyvi vadybos strategija ir orientavimasis į naujoves. Per pastaruosius penkerius metus buvo gerokai patobulintas verslo modelis, skiriamas didelis dėmesys patogiam parduotuvių išdėstymui ir papildomoms paslaugoms. Svarbi ir pasirinkta aiški veiklos kryptis ‒ nuo pat įsikūrimo „Panorama“ buvo ir išlieka mados prekybos centru. Ilgainiui lankytojų patogumui buvo išplėsta namų apyvokos prekių parduotuvių grupė, kuri leido pirkėjams įsigyti buičiai reikalingų prekių viename prekybos centre. „Panorama“, aplenkdama savo konkurentus, pirmoji pradėjo bendradarbiauti su partneriais, kuriant naujas paslaugų koncepcijas. Lankytojams pirmiesiems buvo pasiūlyta galimybė nusiplauti automobilį požeminėje stovėjimo aikštelėje tuo metu vienoje iš moderniausių  plovyklų „Švaros Broliai“.


„Mažmeninės prekybos rinkos vartotojai tapo itin racionalūs bei praktiški ‒ žmonės labiau  vertina kainos ir kokybės santykį. Tai pasakytina ir apie mūsų pirkėjus ‒ jie puikiai žino, ko ieško, o atvykę į „Panoramą“, tikisi ne tik aukštos prekių ir paslaugų kokybės, bet ir patogiai apsipirkti. Patogi automobilių stovėjimo aikštelė, maitinimo įstaigų įvairovė, trikampė logistika ir parduotuvių išdėstymas – tai tik kelios priežastys, kodėl mūsų pirkėjai vertina „Panoramą“. Patys lankytojai teigia, kad čia jie patiria daugiau privatumo, taupo laiką greičiau aplankydami jiems reikalingas parduotuves“, ‒ džiaugiasi rezultatais B. Kalanovaitė.


Pastaruoju metu antrajame „Panoramos“ aukšte veikia naujai suformuota šeimai ir vaikams skirta prekių erdvė, kurioje pirkėjai gali rasti didžiausią Lietuvoje vaikiškų prekių pasirinkimą vienoje vietoje, naują vaikų pramogų centrą. Išlikdama mados prekybos centru, „Panorama“ savo pirkėjams siūlo dar vieną sprendimą patogiai apsipirkti. Kitąmet planuojamas „H&M“ ir kitų garsių prekinių ženklų parduotuvių atidarymas.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.