19 lapkričio 2014

„Panoramos“ gimtadienio šventė džiugino ir prekybininkus, ir lankytojus

Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ šeštasis gimtadienis parduotuvių bei paslaugų teikėjų apyvartą šiemet didino 48 proc., lyginant su tuo pačiu šventiniu šeštadieniu praėjusiais metais. Šventės dalyviai ir prekybos centro lankytojai nepraleido progos pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais, kurie šiemet buvo planuojami tik vieną dieną, vietoje įprastinių trijų.
Bendroje tos dienos apyvartoje beveik pusę sudarė drabužiai ir avalynė – atitinkamai 37 proc. ir 12 proc.  Lyginant su 2013 metais,  šiemet lankytojai daugiau dėmesio skyrė sporto bei laisvalaikio prekėms (74 proc.) ir prekėms vaikams (54 proc.), drabužiams bei avalynei (atitinkamai 54 ir 40 proc.), interjero aksesuarams (49 proc.).
 „Atsižvelgdami į savo lankytojų poreikius ir „Panoramoje“ įsikūrusių prekybininkų įžvalgas, šiemet gimtadienio nuolaidas skelbėme tik šeštadienį. Įvertinę, kad šią savaitės dieną lankytojai apsipirkimui dažniausiai skiria daugiau laiko nei kitomis, prekybininkai nusprendė pasiūlyti didesnes nuolaidas vietoje ilgalaikių specialių pasiūlymų. Geriems šventinio savaitgalio rezultatams įtakos neabejotinai turėjo ir nuotaikinga šventinė programa, trukusi net 8 valandas“, – džiaugėsi verslo rezultatais prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.


Pirkėjams ir lankytojams skirtos gimtadienio šventės tradicija PLC „Panorama“ gyvuoja nuo pat centro atidarymo 2008 metais. Kasmet lankytojams siūlomos iškirtinės nuolaidos įvairioms prekėms ir paslaugoms, laukia nuotaikinga programa. 


Apie PLC „Panorama“:
PLC „Panorama“ duris atvėrė 2008 m. lapkričio 7-ą dieną. Šiuo metu prekybos centre veikia 189 prekybos vietos, kurių tarpe „Rimi Hypermarket“, 20 restoranų ir kavinių, taip pat įsikūręs verslo centras. PLC „Panorama“ centro valdytoja  „E.L.L. Real Estate“ – viena iš didžiausių nekilnojamojo turto plėtros bendrovių Baltijos šalyse. 
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.