22 birželio 2012

PC „Europa“ Lietuvoje diegia „Black Friday“ tradiciją

Pasaulyje populiarūs masiniai išpardavimai „Black Friday“ įgavo pagreitį ir Lietuvoje. Tai – JAV pradėti rengti masiniai išpardavimai, kurių metu siūlomų didžiausių nuolaidų pirkėjai laukia visus metus. Penktadienį, birželio 22 d., tokia akcija startavo mados ir stiliaus namuose „Europa“. Lietuvoje „Europa“ „Black Friday“ išpardavimus rengia nuo 2010 m., renginys kasmet pritraukia vis daugiau pirkėjų.
„Europoje“ „Black Friday“ šį kartą tęsis visą savaitgalį, didžiausiomis visų jame esančių parduotuvių nuolaidomis pirkėjai galės pasinaudoti birželio 22-24 dienomis.


„Akciją pratęsėme atsižvelgę į pirkėjų poreikius. Žmonėms patogiau apsipirkti ne tik penktadienį, bet ir savaitgalį. Be to, prailgintas penktadienis yra patrauklesnis ir mūsų kaimynams iš Baltarusijos, kurie atvyksta pigiau įsigyti brangiausių prekinių ženklų gaminių“, – teigia PC „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė.


„Black Friday“ dalyvaujantys vilniečiai ir miesto svečiai jau per pirmąsias akcijos valandas užplūdo prekybos centrą. G. Urnevičienės teigimu, didžiausi žmonių srautai susitelkė per pietų pertrauką, kurią pirkėjai išnaudojo apsipirkdami. Populiariausios jų įsigyjamos prekės – žinomų prekių ženklų drabužiai, avalynė, kosmetika ir prekės vaikams.


Vykstant akcijai, PC „Europa“ parduotuvėse drabužiams taikomos 40-75 proc., o avalynei –25-30 proc. nuolaidos.



Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.