23 spalio 2012

Nuo šiol „McDonald’s“ mėsainių bandelės bus kepamos iš latviškų miltų

Legendinių „McDonald‘s“ mėsainių bandelės Baltijos šalims nuo šiol gaminamos iš Latvijoje užaugintų grūdų miltų. Didžiausia Latvijos grūdų perdirbimo bendrovė „JSC Dobeles dzirnavnieks“ pasirašė sutartį su Lenkijos kompanija „Fresh Start Bakeries Piekarnie“, tiekiančia bandeles 30-čiai Baltijos šalyse esančių „McDonald’s“ restoranų. Iš latviškų miltų iškeptų bandelių jau galima įsigyti Lietuvos, Latvijos ir Estijos „McDonald’s“ restoranuose.
Nuo šiol „McDonald’s“ mėsainių bandelės bus kepamos iš latviškų miltų
„Esame neabejotinai patenkinti partneryste su didžiausia Latvijos grūdų perdirbimo kompanija „Dobeles dzirnavieks“ ir džiaugiamės galėdami Baltijos šalių rinkai pasiūlyti vis daugiau produktų, kurie gaminami iš vietinių, šiame regione užaugintų, maisto žaliavų. Visuomet esame atviri bendradarbiauti norintiems tiekėjams, kuriems kaip ir mums svarbu aukšta produktų kokybė už prieinamą kainą“, – sakė restoranų tinklo „McDonald’s“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse Tomašas Navrockis (Tomasz Nawrocki).


„Pirmiausia, be galo džiugu, kad viename populiariausių pasaulyje restoranų tinklų nuo šiol bus galima mėgautis mėsainių bandelėmis, iškeptomis iš latviškų miltų. Antra, atsižvelgiant į „McDonald‘s“ tiekėjams keliamus aukštus kokybės standartus, ir tai, kad šio tinklo tiekėjai turi turėti juos garantuojančius sertifikatus, užmegzta partnerystė rodo, kad latviški produktai – „Dobele“ miltai – atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus ir yra verti tarptautinio kokybės sertifikato“, – sakė „JSC Dobeles dzirnavnieks“ vykdomasis direktorius Kristapas Amsilis (Kristaps Amsils).


„McDonald’s“ savo tiekėjams kelia itin aukštus kokybės reikalavimus, kurie neretai viršija nustatytus ES standartus. 30 „McDonald‘s“ restoranų, veikiančių Baltijos šalyse, produktus tiekia 50 įmonių iš visos Europos, tarp jų – 8 Baltijos šalių bendrovės. Lietuvių kompanija „Salpronė“ „McDonald‘s“ restoranų tinklui Baltijos šalyse tiekia šviežias salotas ir daržoves. Šalies įmonės restoranų tinklui tiekia ir gaiviuosius gėrimus, kuriuos „McDonald‘s“ perka iš „Coca-Cola“ atstovų Lietuvoje, taip pat cukraus produktus („Alpha plus“).


Iš Latvijos pieno rinkos lyderės „Food Union“ „McDoanld‘s“ Baltijos šalių rinkai kasmet superka 220 tūkst. litrų „Lāse“ ir 26 tūkst. litrų „Lāsēns“ pieno, pastarasis naudojamas vaikiškuose kompleksuose „Happy Meal“. Latvijos bendrovės „McDonald’s“ restoranams Baltijos šalyse taip pat tiekia ir popierines servetėles bei popierines staltiesėles, ant kurių pateikiama informacija apie „McDonald’s“ produktų maistinę vertę bei sudėtį. Estijos grūdų perdirbimo įmonė „Tartu Mills“ tiekia miltus „Fresh Start Bakeries“ bendrovei Švedijoje, kuri kepa mėsainių bandeles „McDonald’s“ restoranams Skandinavijos šalyse.


„McDonald‘s“ yra restoranų rinkos lyderis Baltijos šalyse, kuriame per metus apsilanko vidutiniškai 25 mln. lankytojų. Restoranų tinklas siekia išlaikyti lyderio pozicijas tiek nacionalinėse, tiek pasaulinėje restoranų rinkose, todėl nuolat tobulina savo meniu, atsižvelgdamas į kiekvieno regiono gyventojų valgymo įpročius. „McDonald's“ meniu Baltijos šalyse sudaro 85 meniu pozicijos: gėrimai ir maisto produktai, užtikrinantys mitybos įvairovę ir maistinę vertę, atsižvelgiant į skirtingus lankytojų poreikius ir valgymo įpročius.


Pirmenybę mažai kalorijų turinčiam maistui teikiantys lankytojai „McDonald’s“ restoranuose gali rinktis iš dviejų rūšių salotų, o vegetarai – žuvainį „Filet-o-Fish“, kuris yra pagamintas iš Baltijos jūroje pagautų žuvų filė. Vaikams restoranų tinklas siūlo specialius vaikiškus „Happy Meal“ rinkinius, perkant juos vietoje gaiviųjų gėrimų galima rinktis pieną ar mineralinį vandenį. Be to, visi „McDonald‘s“ lankytojai užsisakydami kompleksus vietoje gruzdintų bulvyčių gali rinktis salotas.


Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.