8 vasario 2012

Naująja „L’Oréal Paris“ ambasadore taps vengrų modelis Barbara Palvin

Grožio produktų prekės ženklo „L’Oréal Paris“, švenčiančio 40-ąjį garsiojo jo šūkio „Nes aš to verta!“ jubiliejų, atstovių gretas papildė vengrų gražuolė Barbara Palvin. Jaunąjį modelį kosmetikos reklamose pasaulis išvys jau vasarį.
Aštuoniolikmetė Palvin, kilusi iš Budapešto, aukštosios mados pasaulyje ne naujokė. Modelio karjerą pradėjusi vos trylikos, Barbara jau yra žingsniavusi tokių mados namų kaip „Louis Vuitton“, „Prada“, „Miu Miu“ ir „Chanel“ podiumu, o jos veidas  puošė prestižinių mados leidinių - prancūziško „Elle“, rusiško „Vogue“ bei korėjietiško „Harper‘s Bazaar“ - viršelius. Negana to, šią vaikiško veido, švelnių bruožų merginą galima išvysti „Emporio Armani“, „Calvin Klein Forbidden Euphoria“ kvepalų bei kitose prabangos produktų reklamose.


„L’Oréal  Paris“ atstovas Cyril Chapuy pasakojo, jog pirmą kartą sutikęs modelį madų šou užkulisiuose Paryžiaus mados savaitės metu, buvo priblokštas stipraus B.Palvin charakterio ir pasitikėjimo savimi: „Ji tikras ateities supermodelis - ši mergina yra stulbinanti asmenybė, pasižyminti gaiviu bei elegantišku grožiu, puikiu humoro jausmu ir stebėtina branda“,- sakė Chapuy. Pasak jo, Barbara turi puikų potencialą sklandžiai įsilieti į „L’Oréal  Paris“ ambasadorių šeimą.


40-ąją vietą pasauliniame interneto svetainės Models.com modelių reitinge užimanti Palvin debiutuos kaip naujųjų „L’Oréal  Paris“ lūpų dažų „Rouge Caresse“ veidas. Reklamai ji pasirinkta neatsitiktinai - ši priemonė, lūpoms suteikianti lengvą ir jausmingą spalvos šydą, skirta jaunai maždaug dvidešimties metų moteriai. Barbarą bus galima pamatyti tiek spaudoje, tiek televizijos reklamose, jau vasarį pasirodysiančiose visame pasaulyje.


„Visa tai man primeną pasaką - aš labai nekantrauju prisijungti prie „L’Oréal  Paris“ šeimos, kurioje jau yra tokios ikonos kaip Gwen Stefani ir Claudia Schiffer. Mano grožio suvokimas yra labai savitas, bet kartu jis yra artimas „L’Oréal  Paris“ moderniam požiūriui“ , - kaip jaučiasi tapusi „L’Oréal  Paris“ ambasadore atskleidė Barbara Palvin.


„L’Oréal Paris“ grožio ambasadorių gretose yra daugiau nei 25 pasaulinio garso įžymybės, tokios kaip Beyoncé Knowles, Gwen Stefani, Claudia Schiffer, Jennifer Lopez, Liya Kebede, Laetitia Casta, Ines de la Fressange, Milla Jovovich, Gong Li, Eva Longoria, Fan Bingbing, Andie MacDowell, Freida Pinto ir Rachel Weisz.


Apie L’Oréal
L‘Oreal yra pirmaujanti pasaulio kosmetikos gamintoja, kuri jau 100 metų rūpinasi pasaulio moterų ir vyrų grožiu. Įmonei priklauso net 23 skirtingi ir vienas kitą papildantys visame pasaulyje žinomi prekiniai ženklai. Keturiolikoje įvairiose pasaulio šalyse esančių modernių L‘Oreal tyrimų centrų dirba 3000 mokslininkų, besispecializuojančių net 30 skirtingų disciplinų. Jie užtikrina, kad L‘Oreal produktai kuo geriau pasirūpintų vartotojų oda bei plaukais.


L‘Oreal tvaraus vystymosi politika bei griežtas produktų saugumo testavimo reguliavimo reglamentas užtikrina, kad visi kompanijos gaminiai atitinka aukščiausius kokybės standartus. Tarptautinis L‘Oreal saugumo vertinimo padalinys naudoja mokslinę daugiadisciplinę prieigą, kad įvertintų ir užtikrintų produktų saugumą. Ši procedūra apima vertinimus, paremtus naujausiais medicinos bei moksliniai tyrimais bei griežtai reglamentuotu ingredientų ir gatavų produktų saugumo įvertinimu. L’Oréal jau ketvirtus metus iš eilės patenka į tarptautinio socialiai atsakingo investavimo tinklo „Korporatyviniai riteriai“ 100 labiausiai tvarų vystymąsi propaguojančių pasaulio korporacijų sąrašą.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.