27 vasario 2012

Naujasis „L’Oréal Paris“ veidas – Rusijos supermodelis Natasha Poly

Kosmetikos perkės ženklas „L’Oréal Paris“, švenčiantis 40-ąjį garsiojo šūkio „Nes aš to verta!“ jubiliejų, savo ambasadorių gretas papildė naujais veidais. Sausį pristačiusi žaviąją vengrę Barbarą Palvin, šįkart kompanija pasirinko Rusijos supermodelį Natasha Poly, kuri internetinės svetainės Models.com reitinge užima antrąją vietą, populiarumu nusileisdama tik įspūdingajai olandei Larai Stone.
Į  mados pasaulį Natasha Poly įsisuko tarsi viesulas: penkiolikmetė, laimėjusi modelių konkursą Maskvoje, jau 2004 m. debiutavo ant podiumo pristatydama „Emmanuel Ungaro“ mados namų kolekciją. Jau savo pirmojo mados savaičių žiemos sezono metu ji pasirodė daugiau nei 54 mados namų pristatymuose, tarp kurių buvo ir tokie pasaulyje garsūs vardai kaip „Jean Paul Gaultier“, „Yves Saint Lauren“, „Roberto Cavalli“, „Chanel“ ir „Valentino“.


Kaip ir daugelis dabartinių mados talentų atrasta buvusios prancūziškojo „Vogue“ redaktorės Carine Roitfeld, Natasha Poly  šio žurnalo viršelį puošė net septynis kartus ir pasiekė naują rekordą. Ji – buvusi „Calvin Klein“ ikona, „Victoria‘s Secret“  angelas, o 2009 m. amerikietiškasis „Vogue“ ją išrinko vienu iš populiariausių šiuolaikinių modelių. Šiandien „L’Oréal Paris“ džiaugiasi galėdami ją pristatyti kaip savo tarptautinę atstovę.


„Natasha pasižymi neatsispiriamu grožiu, kuris jai padėjo įsitvirtinti mados pasaulyje vos per kelerius metus. Stulbinamai graži naujoji Rusijos ikona turi spalvingą ir aštrų stilių, kurį papildo ryški asmenybė. Džiaugiuosi galėdamas pasveikinti vieną iš talentingiausių pasaulio supermodelių, kuri viską pasiekė užsispyrimu ir sunkiu darbu“, - teigė „L’Oréal Paris“ prekės ženklo prezidentas Ciryl Chapuy.


25 metų Natashos Poly istorija išties ypatinga – gimusi mažame Permės miestelyje netoli Uralo kalnų, ji užkopė iki tarptautinio mados olimpo. Kaip ir jos tautietė Natalija Vodianova, Natasha išgyveno tikrą Pelenės istoriją, kuri pernai pasibaigė pasakiškomis trijų dienų vestuvėmis Sent Tropeze su verslo magnatu Peteriu Bakkeriu.


„Tai, kad tapau „L’Oréal Paris“ veidu, tikrai ne sutapimas. Prieš tapdama modeliu, svajojau tapti  profesionalaus makiažo eksperte! „Color Riche“ lūpų dažai ir „Elnett“ plaukų lakas yra mano mėgstami produktai ir aš nepaprastai džiaugiuosi galėdama juos atstovauti“, - džiaugėsi naujoji „L’Oréal Paris“ ambasadorė.


Natasha prisijungs prie gausios „L’Oréal Paris“ šeimos, kurioje jau yra elitiniai modeliai Doutzen Kroes, Bianca Balti, Claudia Schiffer, Liya Kebede ir Barbara Palvin bei tokios tarptautinio masto žvaigždės kaip Gwen Stefani, Patrick Dempsey, Jane Fonda, Hugh Laurie ir Beyonce Knowles. 


Apie L’Oréal
L‘Oreal yra pirmaujanti pasaulio kosmetikos gamintoja, kuri jau 100 metų rūpinasi pasaulio moterų ir vyrų grožiu. Įmonei priklauso net 23 skirtingi ir vienas kitą papildantys visame pasaulyje žinomi prekiniai ženklai. Keturiolikoje įvairiose pasaulio šalyse esančių modernių L‘Oreal tyrimų centrų dirba 3000 mokslininkų, besispecializuojančių net 30 skirtingų disciplinų. Jie užtikrina, kad L‘Oreal produktai kuo geriau pasirūpintų vartotojų oda bei plaukais.


L‘Oreal tvaraus vystymosi politika bei griežtas produktų saugumo testavimo reguliavimo reglamentas užtikrina, kad visi kompanijos gaminiai atitinka aukščiausius kokybės standartus. Tarptautinis L‘Oreal saugumo vertinimo padalinys naudoja mokslinę daugiadisciplinę prieigą, kad įvertintų ir užtikrintų produktų saugumą. Ši procedūra apima vertinimus, paremtus naujausiais medicinos bei moksliniai tyrimais bei griežtai reglamentuotu ingredientų ir gatavų produktų saugumo įvertinimu. L’Oréal jau ketvirtus metus iš eilės patenka į tarptautinio socialiai atsakingo investavimo tinklo „Korporatyviniai riteriai“ 100 labiausiai tvarų vystymąsi propaguojančių pasaulio korporacijų sąrašą.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.