1 sausio 2002

„McDonald‘s“: lietuvių perkamoji galia auga

Nuo metų pradžios pardavimai devyniuose Lietuvoje veikiančiuose „McDonald‘s“ restoranuose augo 9 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2011 m. Šį augimą labiausiai lėmė tai, jog lankytojai vis dažniau renkasi aukštesnės kokybės ir kainos patiekalus, tokius kaip „Roadhouse Classic“ ar „Big Tasty“ mėsainiai, taip pat dažniau mėgaujasi saldumynais.
Pavyzdžiui, šiemet parduodama gerokai daugiau obuolių bei uogų pyragaičių, trijų naujų rūšių „McFlurry“ ledų, Frappe kavos gėrimų bei įvairių užkandžių, tokių kaip svogūnų žiedai ar mažos „Wrap“ tortilijos su vištiena. „McDonald‘s“ restoranų pardavimai augo ir kitose Baltijos šalyse: 11 proc. Latvijoje ir net 20 proc. – Estijoje.


„Nuo metų pradžios pastebime išaugusią „McDonald‘s“ restoranų lankytojų perkamąją galią. Pernai didžioji dalis lankytojų pirmenybę teikė paprastesniems, mažiau ingredientų turintiems patiekalams ir neretai pasinaudodavo mūsų „Minimalios kainos“ pasiūlymais. Šiemet mūsų lankytojai jau leidžia sau dažniau pasimėgauti įvairiais skanėstais. Būtent gerėjanti mūsų lankytojų finansinė situacija ir mūsų siūlomi aukštos kokybės produktai už prieinamą kainą lėmė „McDonald‘s“ apyvartos augimą. Lankytojų skaičius mūsų restoranuose jau kelerius metus išlieka stabilus – tokį pat jį sugebėjome išlaikyti net ir per krizę“, – sakė „McDonald‘s“ vykdantysis direktorius Baltijos šalyse Tomasz Nawrocki.


Baltijos šalyse „McDonald‘s“ kasmet pritraukia apie 25 mln. lankytojų, šiuo metu tai yra populiariausias šio regiono restoranų tinklas. Pasak T. Nawrocki, nepaisant augančios lankytojų perkamosios galios, „McDonald‘s“ ir toliau rūpinsis lankytojais, kuriems kaina yra ypač svarbi, ir teiks „Minimalios kainos“ pasiūlymus.


2012 m. „McDonald‘s“ Baltijos šalyse planuoja investuoti 26,7 mln. litų ir atidaryti tris naujus restoranus: vienas jų duris atvers Vilniuje, o kiti du – Latvijoje. Naujieji restoranai ne tik turės „Gym & Fun“ linksmybių bei sporto kambarius, „Birthday Party“ kambarius vaikams, kuriuose bus galima švęsti gimtadienius, bet ir stebins lankytojus naujais unikaliais interjero sprendimais. „McDonald‘s“ taip pat planuoja renovuoti keturis jau veikiančius restoranus: po vieną Vilniuje ir Taline bei du Rygoje. Šiemet bus pradžiuginti ir geros kavos bei desertų mėgėjai: Lietuvoje ir Estijoje duris atvers kelios naujos „McCafe“ kavinės. Šiuo metu „McDonald‘s“ Baltijos šalyse turi 1700 darbuotojų, tačiau restoranų tinklui plečiantis bus kuriamos naujos darbo vietos ir šis skaičius augs.
 
Plačiau apie „McDonald‘s“ Lietuvoje ir Baltijos šalyse:
Baltijos šalyse šiuo metu veikia 30 „McDonald's“ restoranų – 9 Lietuvoje, 10 Estijoje ir 11 Latvijoje. „McDonald‘s“ restoranų grupės savininkas Baltijos šalyse, Graikijoje ir Maltoje „Premier Capital Limited“ per 5 metus, nuo 2010 metų iki 2014 metų, pabaigos į kompanijos augimą Baltijos šalyse planuoja investuoti 38 mln. eurų ir išplėsti restoranų skaičių iki 35.
Didžiausiam pasaulyje greito aptarnavimo restoranų tinklui „McDonald's“ priklauso daugiau nei 32 tūkst. restoranų daugiau nei 100 pasaulio šalių. Kiekvieną dieną šiuose restoranuose apsilanko per 60 mln. žmonių. 2011 m. vertingiausių pasaulyje prekės ženklų „BrandZ“ Top100 reitinge „McDonald‘s“ užėmė 4-ąją vietą ir pripažintas brangiausiu prekės ženklu maisto sektoriuje.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.